• Na een lange zomer(schrijf)stop, heb ik besloten weer iets aan mijn schrijfvaardigheid te gaan doen. Daarvoor wilde ik een verhaallijn uitschrijven, en als mensen op Quizlet geïnteresseerd zijn, zal het ook hier te lezen zijn. Geef je mening en wie weet.

    Titelloos
    Naast de menselijke wereld die wij kennen, bestaan ook de Onderwereld en de wereld van Licht. Beiden zijn al duizenden jaren in diepe strijd met elkaar. Beide partijen zijn geïnteresseerd in macht. Maar daarvoor zullen zij de Laatste Gezegene moeten vinden.
    Een meedogenloze kracht, verpakt diep in een menselijk lichaam.
    Alleen met hem, of haar, zullen de Donkere Dagen tot een einde komen.
    Kai Stryder, een verbitterde, jonge jager. Demon, levend op het levenslicht van mensen. Een spiegelbeeld van de Onderwereld.
    Kai komt terecht in Canyon Fields, een stadje aan de rand van Noord-Amerika: het thuishonk van de Laatste Gezegene.
    Saginne Nebula, een artistiek, excentriek en bovenal creatief meisje. Een dromer, volgens velen. Sage groeide op zonder moeder, en daarmee werd haar vader een essentieel belang in haar leven. Met haar intelligente, beste vriend Finn aan haar zijde, lijkt haar grijze leventje in het saaie Canyon een zorgeloos leven.
    Alles veranderd wanneer ze na een lange schemer nacht de mysterieuze Jay ontmoet.


    Het is saai, herkenbaar en voorspelbaar, maar dat komt omdat het 't begin moet voorstellen. De routine. Ik kan beloven dat het écht niet zo voorspelbaar in elkaar steekt. Het is een wirwar van gebeurtenissen die zich in korte tijd afspelen, en dit vormt samen het begin. Hoe het verder zal lopen, is nog een verassing.
    Geef je mening, een titel: schrijf iets leuks en misschien komt hij hier wel :].


    I meant to love you