• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:53 ]

    Wow, okay, dat is serieus echt eng... Je verbeelding gaat dan altijd met je spelen.
    Kan je geen ander jobje zoeken? Babysitten is vaak minder eng, dan laat je gewoon de lichten aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Wow, okay, dat is serieus echt eng... Je verbeelding gaat dan altijd met je spelen.
    Kan je geen ander jobje zoeken? Babysitten is vaak minder eng, dan laat je gewoon de lichten aan.

    En zie je een eng clownbeeld staan, bel je de ouders op, blijkt het een crimineel te zijn, HAHA LOL. Jk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ew, griezelig :c
    Ehh, ik ben like, best wel erg nachtblind, en een vriend vond het grappig om expres weg te rennen toen we 's nachts een dropping hadden. We liepen al een stuk achter, dus ik zag toen echt niemand meer x]. Daarbij heb ik ook een verschrikkelijk slecht richtingsgevoel, dus ik wist ook niet waar ik was. Uiteindelijk stond die vriend de hele tijd nog in mijn buurt hoor, maar dat was echt niet leuk D:


    i put the fun in funeral

    Aria schreef:
    (...)
    En zie je een eng clownbeeld staan, bel je de ouders op, blijkt het een crimineel te zijn, HAHA LOL. Jk.

    Precies AHAHAH!
    Nee grapje Ellenpoepje, das best wel kut!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Babysitten vind ik ook vaak eng. Maar ik ben dan ook iemand die héél snel bang is. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aria schreef:
    (...)
    En zie je een eng clownbeeld staan, bel je de ouders op, blijkt het een crimineel te zijn, HAHA LOL. Jk.


    Idd D:
    Dat verhaal heb ik zo vaak gehoord, het blijft eng.


    i put the fun in funeral

    Creepie, zou ook doodsbang zijn. D:


    You are beautiful, you are love.

    Ook al heb je het maar misschien in gebeeld, het is toch eng. Ik voelde de rillingen al over mijn rug lopen en dat terwijl ik vaak zonder angst enge verhalen lees.


    Physics is awesome

    Ja, dat is heel eng. Ik zie soms ook van die dingen die er maar 1 seconde zijn. Mijn hart springt dan echt uit m'n vel.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nee, nog niet. :'D Ik vind het wel altijd leuk om even door die brievenbus naar binnen te gluren, om te kijken hoe die mensen wonen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb dat ook wel eens gehad.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog nooit zoiets meegmaakt - en nu ga ik gelijk even afkloppen -, maar als het me zou overkomen zou ik me ook helemaal kapot schrikken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha god, daarom liep ik toen ik nog een folderwijkje had liever toen het nog redelijk licht was. Ik werd namelijk helemaal paranoia van weerspiegelende ramen (deuren) en spiegels als het donker is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarom kijk je dan ook door de brievenbus bij vreemden? :')
    Ik zou anders ook doodsbang zijn.