• Wat blijkt dus, in de buurt van de stad (daar woon ik heel dichtbij) is een enorme brand aan de gang. Er kwamen en komen nog steeds rookwolken van af zo donker als de nacht zelf. Best vet om te zien, maar daar zit je dan in bed, nog slaapdronken, terwijl je moeder je vol praat en hyper loopt te doen. Lekker wakker worden (cat)

    Hebben jullie al iets beleefd op de vroege ochtend?

    EDIT: Het was een voormalige textielfabriek. Logisch dat het zo rookt.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 8:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Runaways schreef:
    Jep, ik heb vanochtend ook iets 'beleefd'. Nuja, eerder ontdekt; mijn vinger is dus verstuikt en het doet echt enorm veel pijn als ik hem toe plooi; nu ben ik erachter gekomen dat het een menselijke reactie is om je handen toe te knijpen als je wakker wordt. Pijnlijke ontdekking dus.(cat)

    Ja nogal (cat) Succes met je vinger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, de vroege ochtend niet. Maar ik mocht vandaag bij Bevo rotstekeningen maken op een vel papier met relief. Dat vond ik echt geweldig ook al lukte de tekening niet zo goed en daarna mocht ik kleuren met pigmenten.


    Physics is awesome

    Ik ben vanmorgen opweg naar school bijna 2 keer aangereden :Y)

    Ik kreeg een onverwachte natuurkunde SO (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lyon schreef:
    Ik ben vanmorgen opweg naar school bijna 2 keer aangereden :Y)

    Dat ken ik! Toen ik naar huis aan het fietsen was werd ik bijna 3 keer aangereden. Blijkbaar val ik niet op. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat ken ik! Toen ik naar huis aan het fietsen was werd ik bijna 3 keer aangereden. Blijkbaar val ik niet op. (cat)

    Ik loop naar school, was 1 of andere halve gare imbeciel die tegen het verkeer inreed, en ook door een klein snotjoch die niet uitkeek waar hij reed

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik loop naar school, was 1 of andere halve gare imbeciel die tegen het verkeer inreed, en ook door een klein snotjoch die niet uitkeek waar hij reed

    Irritant hé? D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    not reallyxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik kwam de trein uit en BAM enorme rookwolk dicht bij het station. Ik zag het ook nog toen ik het op school zag. Opzich wel grappig, maar natuurlijk is het niet leuk voor de mensen die er werken/omheen wonen.

    CyberLord schreef:
    (...)
    D: Waarom?


    Omdat mijn ouders nogal veel geld hebben. We zijn zo al twee keer overvallen geweest :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ha, het was net op het nieuws hier!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Omdat mijn ouders nogal veel geld hebben. We zijn zo al twee keer overvallen geweest :/

    Lekker dan. Dat lijkt me echt zwaar vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahahaha, dat is best geniaal. Maar ik zou mijn moeder slaan als ze zoiets doet. Ik krijg daarvan een hart verzakking.

    Ik ook hoor, ik sta dan binnen twee seconden helemaal stressed out naast mijn bed, haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hehe het was net in het nieuws:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."