• Wat blijkt dus, in de buurt van de stad (daar woon ik heel dichtbij) is een enorme brand aan de gang. Er kwamen en komen nog steeds rookwolken van af zo donker als de nacht zelf. Best vet om te zien, maar daar zit je dan in bed, nog slaapdronken, terwijl je moeder je vol praat en hyper loopt te doen. Lekker wakker worden (cat)

    Hebben jullie al iets beleefd op de vroege ochtend?

    EDIT: Het was een voormalige textielfabriek. Logisch dat het zo rookt.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 8:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ehm niet vandaag maar ooit ging de rookmelder af en er was brand. Om half zes--
    toen gingen we naar buiten en toen bleek dat er iets ontplofd was en we waren de sleutel binnen vergeten en ik stond buiten in niet te warme kleren (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat staat er in de fik?
    Ik heb dat elke ochtend. Met mijn kat. Ze maakt minstens tien keer hetzelfde rondje door de woonkamer, kijkt me aan alsof ze me nog nooit eerder heeft gezien in dit huis, struikelt over mijn tas heen en gaat dan in de serre lopen miauwen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Wat staat er in de fik?
    Ik heb dat elke ochtend. Met mijn kat. Ze maakt minstens tien keer hetzelfde rondje door de woonkamer, kijkt me aan alsof ze me nog nooit eerder heeft gezien in dit huis, struikelt over mijn tas heen en gaat dan in de serre lopen miauwen.
    Hahaha idiote kat. Ik heb geen idee wat er precies in de fik staat. Maar het is op het industrieterrein wat dicht bij de stad zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    ehm niet vandaag maar ooit ging de rookmelder af en er was brand. Om half zes--
    toen gingen we naar buiten en toen bleek dat er iets ontplofd was en we waren de sleutel binnen vergeten en ik stond buiten in niet te warme kleren (;
    Hahaha lekker dan. Wat was er ontploft?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gevonden. Het was een voormalige textielfabriek. Logisch dat het zo rookt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gezellig. xd
    En ik maak alleen mee dat mijn moeder op 1 april om 5 uur 's ochtends op mijn kamer staat te gillen dat ik me heb verslapen.. Iedere keer trap ik er weer in. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CyberLord schreef:
    (...)Hahaha lekker dan. Wat was er ontploft?

    de elektriciteitskast


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Enschede, toch? Ik ben daar vanochtend ook langsgefietst, echt heftig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nog nooit meegemaakt, maar lijkt me wel grappig


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn fiets opgehaald bij de fietsenmaker en heb vanmiddag introductiedag van 3 HAVO... 2 weken nadat school mijn lessen waren begonnen. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lenah schreef:
    Gezellig. xd
    En ik maak alleen mee dat mijn moeder op 1 april om 5 uur 's ochtends op mijn kamer staat te gillen dat ik me heb verslapen.. Iedere keer trap ik er weer in. :'D

    Hahahaha, dat is best geniaal. Maar ik zou mijn moeder slaan als ze zoiets doet. Ik krijg daarvan een hart verzakking.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    (...)
    de elektriciteitskast

    Hahaha, lekker dan. Hoe is dat gebeurt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloelia schreef:
    Enschede, toch? Ik ben daar vanochtend ook langsgefietst, echt heftig.

    Enschede ftw *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, lekker dan. Hoe is dat gebeurt?

    er lekte water, kwam er op en toen ging het roken en toen BOEM vuur:Y)
    Alleen de gang, niet het huis.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    er lekte water, kwam er op en toen ging het roken en toen BOEM vuur:Y)
    Alleen de gang, niet het huis.

    Hahaha slim.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.