• hello

    emm... ik heb een klein probleempje. nouwja probleempje.
    ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

    er zijn mensen bij mij op school die me een beetje zitten te plagen/pesten.

    bijvoorbeeld: kijk voor je kk rooie, Loop door rooie, aan de kant rooie anders rij ik je over. ielll kijk hoe lelijk dat haar (achter mijn rug) en kijk die kleren
    (ik heb mijn haar vuur rood geverfd en heb ''aparte'' kleding zoals hun dat vinden)
    ik zit in de 3de. en hun allemaal in de 4de. maar moet ik er op terug reageren of niet ?
    ik ben zo bang dat als ik terug reageer dat het dan erger wordt of dat ze dan allemaal op mijn dak komen.
    het kan ook juist afwerend werken.
    wat denken julie ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou hen negeren, maar je moet wel zeker proberen met iemand van je leraren (of iemand die er iets aan kan doen).


    effort never betrays you

    Ik zou eerst naar de decaan of vertrouwenspersoon gaan, vaak pesten deze meisjes jou, omdat ze jarloers zijn dat jij het lef heb om een andere kledingstijl te nemen. Maar ik vind je cool ;)


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

    Klote zeg dat mensen zo reageren op wat jij mooi vind. Ik heb zelf ook rood haar (zoals te zien is op mijn avatar) maar ik krijg er alleen maar positieve reacties op (behalve ginger xd maar dat is meestal spottend)

    Ik zou het gewoon negeren als ik jou was, als je erop in gaat vinden ze dat alleen maar prachtig. Jij durft tenminste iets aparts met je haar en jouw niveau is duidelijk te hoog voor die andere mensen. Succes ermee :D

    'k Snap echt niet waarom mensen nou nooit eens leren in hun hoofd te denken in plaats van hardop |: Alhoewel het in dit geval denk ik niet denken is maar meer stoer (proberen te) doen...

    Anyways, negeren, zoals iedereen zegt..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    (Also, je haar is superawesome.)

    negeren
    altijd
    echt irritant dat
    maar goed
    jij gaat gwn je eigen leven lijden
    ik zie school zo
    je hebt daar niemand, je komt daar voor jezelf, en je toekomst, je vrienden die je daar maakt gaan niet met je dood samen
    wel je familie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    De enige manier om van ze af te komen is door zelfvertrouwen te tonen. Gewoon lekker plezier maken met je vriendinnen. Dan zien ze namelijk vanzelf dat het niet werkt. Vaak kijken van dat soort meisjes gewoon neer op mensen die buiten hun beeld vallen. Maar als ze zien dat jij gewoon heerlijk plezier maakt, zien ze hopelijk dat het in principe niet veel uitmaakt. Niets is namelijk vervelender dan je 'vijand' plezier te zien maken.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Niet reageren. Dit is heel moeilijk maar het werkt het beste.
    Ik heb er ook last van gehad op het VMBO met mijn paarse haar, en niet reageren is toch echt de beste remedie. Het duurde wel bijna een jaar, maar toen gaven ze op. Goodluck with it!:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Bagoly schreef:
    Je moet absoluut niet reageren, dan vinden ze het alleen maar leuker. Wanneer je ze negeert gaat de lol er voor hen snel vanaf. (:

    Nah, negeren werkt soms ook niet hoor. $: Het beste kan je gewoon naar hun of jouw mentor stappen als je er echt vanaf wilt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    CyberLord schreef:
    Negeren en als dat niet helpt slaan. Leraren/mentoren doen vaak toch geen ruk.

    + onthoud dat mensen zoiets vaak zeggen, omdat ze zelf onzeker zijn. Wees er trots op dat je anders bent en sta boven de mensen die daar commentaar op hebben.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Polyhymnia schreef:
    (...)
    + onthoud dat mensen zoiets vaak zeggen, omdat ze zelf onzeker zijn. Wees er trots op dat je anders bent en sta boven de mensen die daar commentaar op hebben.

    Je kunt er wel boven staan, maar dat lost het probleem niet op. Ik heb pesters mij zeker 3/4 jaar laten pesten. Uiteindelijk heb ik ze gewoon geslagen en dat heeft alles in 1 klap opgelost. Dus ja, negeren of met mentor/leraren praten helpt niet altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frankenstein schreef:
    Ik zou het gewoon negeren en er niks van aantrekken als ik jou was.


    None but ourselves can free our minds.

    Cosmic schreef:
    Inderdaad negeren, die mensen zijn best wel kansloos :W
    En je kan ook nog naar je mentor, als je je daar prettig bij voelt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb er een keer eentje vriendelijk geadviseerd te kappen met die kutgeintjes voor ze er een kreeg. Enne ja, dat hielp wel. Negeren helpt niet, trust me. Je moet op je strepen staan.


    No growth of the heart is ever a waste

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je kunt er wel boven staan, maar dat lost het probleem niet op. Ik heb pesters mij zeker 3/4 jaar laten pesten. Uiteindelijk heb ik ze gewoon geslagen en dat heeft alles in 1 klap opgelost. Dus ja, negeren of met mentor/leraren praten helpt niet altijd.


    Het lost misschien het probleem niet op, maar het zorgt er wel voor dat het je minder doet.
    Ik weet zelf ook wat het is om gepest te worden en het heeft me lang gekost daar overheen te komen, maar ik ben er trots op dat me dat gelukt is. Als ik nu nog een van de pesters tegen kom, doet me dat niets meer. Vroeger was ik gerust een paar straten om gefietst als ik wist dat ik ze anders tegen zou komen. Dat doe ik nu al jaren niet meer. Op die manier sta ik er boven. Ik weet nu dat alle redenen die ze verzonnen om mij te pesten, ongegrond waren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel