• hello

    emm... ik heb een klein probleempje. nouwja probleempje.
    ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

    er zijn mensen bij mij op school die me een beetje zitten te plagen/pesten.

    bijvoorbeeld: kijk voor je kk rooie, Loop door rooie, aan de kant rooie anders rij ik je over. ielll kijk hoe lelijk dat haar (achter mijn rug) en kijk die kleren
    (ik heb mijn haar vuur rood geverfd en heb ''aparte'' kleding zoals hun dat vinden)
    ik zit in de 3de. en hun allemaal in de 4de. maar moet ik er op terug reageren of niet ?
    ik ben zo bang dat als ik terug reageer dat het dan erger wordt of dat ze dan allemaal op mijn dak komen.
    het kan ook juist afwerend werken.
    wat denken julie ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou het gewoon negeren en er niks van aantrekken als ik jou was.

    Je moet absoluut niet reageren, dan vinden ze het alleen maar leuker. Wanneer je ze negeert gaat de lol er voor hen snel vanaf. (:


    everything, in time

    Niet reageren, dan vinden ze het niet leuk meer en houden ze uiteindelijk wel op.
    Als het niet ophoud, zou ik naar een conciërge of leraar gaan, die kan er misschien wel wat over zeggen.


    Destroy what destroys you.

    Ik zou er inderdaad niet op reageren.
    Al weet ik dat dat soms erg moeilijk is. Ik heb in de eerste drie jaar van mijn middelbare school, ook niet echt een leuke tijd gehad. En hoe hard ik het ook probeerde te negeren, toch bleven de opmerkingen komen. Maarja, áls ik dan al iets zei, hielp het ook niet, want dat vonden ze alleen maar leuk -.-

    Maar enfin, dat ligt aan die mensen. Ik zou er gewoon niet op reageren, en het zo veel mogelijk te negeren. Jíj hebt rood haar, en als ze het niet mooi vinden is dat lekker hun probleem, zij hoeven er niet mee te lopen. Als ze er niet tegen kunnen, moeten ze maar mooi de andere kant op kijken ;p


    Inspiration can hit you any time

    gewoon niet reageren en naar je mentor gaan c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ook genoeg rotopmerkingen naar mijn kop gehad. Over mijn haar, kleren, beugel, enz. Ik heb ze altijd genegeerd en toen is het vanzelf over gegaan. Je moet gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent en doen alsof je ze gewoon niet hoort.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Doodnegeren! Ze zijn je aandacht niet waard... Jij bent ten minste origineel!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Bagoly schreef:
    Je moet absoluut niet reageren, dan vinden ze het alleen maar leuker. Wanneer je ze negeert gaat de lol er voor hen snel vanaf. (:


    Klopt als een bus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon negeren, na een tijd zullen ze het zat zijn. Als je reageerd geef je ze alleen maar plezier. Trouwens, je bent echt niet lelijk, geloof dus niet wat ze zeggen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    er zit bij mij ook een meid op school in 1 van de klassen die haar haar knalrood heeft geverfd en eerlijk gezegd vind ik het mooi. omdat ze dat haar verfen zodat ze opvallen toon ik een soort respect voor want ze durfen zichzelf te zijn. ik vraag me af of er een reden voor is waarom ze dat heeft gedaan. Nu terug naar jouw probleem ik zou het negeren maar als je het uiteindelijk zat wordt of toch iets wil zeggen zorg dan dat je een van je vrienden bij je hebt als dat je steun geeft.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Terug dissen, stupid bitches.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Inderdaad negeren, die mensen zijn best wel kansloos :W
    En je kan ook nog naar je mentor, als je je daar prettig bij voelt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Negeren en als dat niet helpt slaan. Leraren/mentoren doen vaak toch geen ruk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bagoly schreef:
    Je moet absoluut niet reageren, dan vinden ze het alleen maar leuker. Wanneer je ze negeert gaat de lol er voor hen snel vanaf. (:


    + veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Bagoly schreef:
    Je moet absoluut niet reageren, dan vinden ze het alleen maar leuker. Wanneer je ze negeert gaat de lol er voor hen snel vanaf. (:


    En wat naar dat ze dat doen, echt heel laag om zo te praten over anderen. Trek je er maar niet te veel van aan. Succes!


    You are beautiful, you are love.