• Ik ben/ga bezig met een verhaal en ik zoek een cover, wie kan er 1tje voor me maken?

    Informatie:
    Titel: Nu ben ik bij mama.
    Tekst: Een verhaal door Sasha. In het klein liefste ergens. En de titel.
    Lettertype: Sierlijk
    Sfeer: Verdriet.
    Plaatjes: Een meisje, het liefste met licht haar die depressief/alleen is. Met daarbij een meisje wat danst, het moet hetzelfde meisje voorstellen zeg maar. Het liefste dat het aan de onderkant van de cover donker is en dat daar dan: nu ben ik bij mama staat. Anders zoek je een paar dingen die jij vind dat er bij het verhaal passen. Hier onder staat waar het over gaat, en ik heb graag dat je dit plaatje er in verwerkt:



    Verhaallijn: Isabelle verliest op haar zeventiende haar moeder waardoor ze depressief word. Ze moet voor het gezin zorgen wat haar moeder heeft achter gelaten, de eikel van een vader en een zusje van net elf jaar jong. Isabelle begint zich af te zonderen van mensen terwijl ze thuis hard werkt, ze zorgt er voordat er eten in huis komt en rent de hele dag door. Ze danst op straat streetdance en breakdance om geld te verdienen. Haar depressie zit haar alleen maar in de weg. Maar ze is een geboren danser, tot haar hart stopt zal ze dansen. Het ligt puntje ligt vlak voor haar, een dans wedstrijd met het prijsgeld van wel 1000 euro, perfect.

    Alles lijkt bijna volmaakt en opgelost, tot er wat onverwachts gebeurd, het verleden herhaalt zich want ook haar zusje komt om met de laatste woorden die ze uitspreekt ''nu ben ik bij mama''. Haar vader blijft dezelfde eikel die aan drank blijft zitten en probeert Isabelle voor alles wat goed en verkeerd is te beschermen waardoor hij haar alleen maar pijn doet. Haar leven word moeilijker, ze moet harder leren aangezien haar cijfers om laag gaan terwijl er al meer lettekens op haar armen komen. Toch leeft ze altijd nog voor het dansen, maar zal zij het ook overwegen om naar mama toe te gaan? Naar haar zusje?


    Bedankt alvast, diegene die de beste cover maakt gebruik ik en diegene krijgt 2 Credits.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:10 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Ik ga wat proberen ^^


    Shoganai i ne~

    Shinhwa schreef:
    Ik ga wat proberen ^^


    Bedankt :D


    I'm a fighter, let me go.

    Oke het duurt even wat langer ,want mij pc had iets niet opgeslagen e.e


    Shoganai i ne~

    Moet het persé iemand zij die streetdance doet, want dan kan ik je verzekeren dat de cover te vrolijk wordt. xd


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Na tegenwerk van mij pc is tie er eindelijk. ^^


    Link.


    Shoganai i ne~

    Shinhwa schreef:
    Na tegenwerk van mij pc is tie er eindelijk. ^^


    Link.
    '

    Ik vind hem wel mooi alleen vind ik het meisje wat je links heb geplaats met haar hand op de lip zeg maar niet mooi.


    I'm a fighter, let me go.

    Lenah schreef:
    Moet het persé iemand zij die streetdance doet, want dan kan ik je verzekeren dat de cover te vrolijk wordt. xd


    Het liefste wel, aangezien ze aan streetdance doet om geld te verdienen, en anders een ander dansend iemand maar wel iemand die danst en het mag geen ballet ofzo zijn.


    I'm a fighter, let me go.

    Urgh, nevermind, het ziet er prima uit, tot ik jouw foto er aan toe wil voegen. xd
    Dus, ik pas.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.