• Ik krijg vissen! D: Welja, mijn moeder wilt er één, maar ik wil er twee of drie. Dusss voor de mensen die vissen hebben (en daarmee bedoel ik goudvis etc.): Wat voor soort vis heb je?
    & aan al diegene die geen vissen hebben; ik zoek nog een leuke naam/namen!

    + Even ter update: de vissen zijn er! We hebben een zwart visje met die grote ogen en staart (Calypso) en een wit/oranje visje ook met een grote staart (Flash). Le me is happy! D:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:39 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Instagram schreef:
    Noem je vis Dory! :'D

    Ik heb geen vissen (meer). Mijn zus haar vis en die van mij zaten in dezelfde kom. Die van mijn zusje vermoorde die van mij en pleegde daarna zelfmoord! o.O
    True story.

    Hoe kan een vis nu zelfmoord plegen? Hahaha.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    goudvissen, ik moet ze eens weer gaan kopen, zo lang geleden is het :Y)
    Tja, ik heb een stuk van 30-40 gehad (we kochten in grote aantallen), allemaal foetsie, opgegeten door elkaar of dood gegaan.
    Je zou niet eens willen weten wat ik ze allemaal stuk voor stuk noemde :$

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:33 ]


    -

    Scheurbuik en Stekke!


    yeehh

    Ik heb geen vissen. Mag niet van mijn pa. Die wilt niet nog een huisdier erbij want ik heb al een kat en een hond en dat vindt hij genoeg.
    Ik had bijna een vis gehad van Ellen maar dat ging niet door. Lang verhaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had ooit goudvissen maar ja, door mijn verzorging hielden ze het nooit heel lang voor. Ze heetten Hally, Zwally, Vis en Blub. Ooit had ik ook van die zwarte met van die dikke ogen. Die had geen naam.
    Nu heeft mijn broertje een kreef genaamd Felix en mijn andere broertje heeft ook twee vissen; Rudie en Bart.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maanvissen zijn mooi... en leuk. Ik had er eens en die had ik Tom en Jerry genoemd. En toen ze dood gingen, had ik er weer twee gekregen en weer Tom en Jerry genoemd... Ik was toen nog best jong. haha!


    Believe in yourself.

    Noem je vis Vis (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    mijn broer heeft er 1 gehad die 1 jaar leefde een goudvis en ik in dei jaar een stuk of 10
    ook van die kleine guppies alleen die gingen door de pompxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij hadden een goudvis. Toen gingen we op vakantie, kwamen we terug was hij dood. Terwijl er wel iemand was die op hem paste. (cat)
    Mijn broertje van drie helemaal in tranen, haha.
    Maar onze vis had geen naam geloof ik, wou mn broertje niet. :'D

    Tom & Bill.


    Life is full of fake people

    Noem hem Vis, dat vind ik echt heel leuk (:
    Of, eh, Vistick ofzo, hahaah.
    Of, iets normalere namen:
    - Pip
    - Blub
    Oh, ik was van plan een heel lijstje neer te zetten, maar ik weet niks meer, haha.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Samson en Gert. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Of Tom en Jerry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Paperclip, Punaise en Potlood.

    Die laatste is een grapje, maar ik heb echt 2 vissen gehad die zo heetten.

    In de vijver in de tuin zitten er een aantal en die zijn naamloos. Ik heb geen flauw benul wat voor vissen het zijn x'D

    Ehm, Zwartje, Blackie, Goudje, Goudlokje


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis