• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gayle

    Nu gaat er wel een rilling door me heen. 'Damn girl.' komt er dan zacht uit mijn mond en ik ga wat boven haar hangen en druk dan mijn lippen op de hare en haal ze dan weer van de hare en kijk haar aan. 'Pest me niet zo, je weet dat ik daar niet tegen kan.' zeg ik dan en grijns even en blijf haar aankijken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar lippen. "Dat is je geraden" zei ze waarna ze op het einde van de draai met haar voorhoofd zachtjes tegen de zijne aankwam, en even snel met het puntje van haar neus over de zijne streelden. Maar haar concentratie? Nee, die was niet geminderd of vervaagd. Maar nogsteeds uiterst en hoog. Niet even afgeleid door zijn blik of door zijn grijns. Eleadora liet zich mee slepen door de trans van de muziek en door zijn armen, handen. Door hem, door Julio. Want hij was de enige die haar zo mocht aanraken, en haar zo mocht lijden.

    [Is goed, ByeBye]


    [Nog ff een paar reacties xD]

    Julio Martinéz
    De dans lijkt maar door en door te gaan, maar het verveelt me niet. Doordat mijn rug niet zo heel veel hoeft te bewegen doen mijn verwondingen amper tot geen pijn en kan ik toch dansen, het geluk voelen wat ik altijd voel wanneer ik dans.. De muziek komt langzaam tot een einde, veel te snel natuurlijk, en ik laat mijn bewegingen met de maat meegaan. Ik laat Eleadora in een mooie draai uitkomen zodat ze weer half hangt, trek haar overeind als de muziek helemaal is weggestorven, ook uit mijn hoofd, en druk dan een kus op haar lippen. Haar niet meer aanraken of niet, ik doe het gewoon.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HAHAHAH KOMT DAT UIT ZIJN OOR? XD]

    Leslie Day
    Dit keer trekt er wel een rilling door hem heen. Ik grinnik. 'Yes boy?' antwoord ik onschuldig. Hij kust me dan, hij hangt een beetje boven me. Hij kijkt me aan. Echt, zijn ogen hebben echt we effect op me. Ik kijk terug, niet in staat om weg te kijken. 'Sorry, ik kan er niets aan doen,' zeg ik dan onschuldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [xDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
    LE FAAAAAAAAAAL]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Whaha, Josh heeft allemaal verrassingen, haha, hij kan dingen uit zijn oor halen, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    'Gelukkig.' zeg ik als hij zegt dat het ook goed met hem gaat. Als hij een rondje met me draait hou ik me stevig aan hem vast en lach kort. Dan zet hij me weer neer en kijk naar ons in de spiegel. Dan zegt hij dat hij wil dansen en loopt naar de muziek instalatie en ik grijns als hij weer naar me toe komt lopen. 'Is goed.' zeg ik dan lachend en druk dan nog vlug mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even 5min weg, zo terug! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Yay! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jushua

    Ik grijns en ga weer laggen en trek haar weer tegen me aan en sla de dekens over ons heen. 'Zo te horen haat het inderdaad wel goed met je.' zeg ik dan grijnzend.

    [Inspiratieloos....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes en kijk naar Josh. 'Ja, ja dat klopt,' zeg ik met een knipoog. Ik blijf hem aankijken waarna ik even op mijn lip bijt. Josh heeft me weer tegen zich aan getrokken. Ik grinnik. 'En Josh, wat zijn we nou van elkaar?' vraag ik met een grijns. We zijn geen vriendje en vriendinnetje maar gewoon vrienden kan ik het nou ook weer niet noemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grijns en denk na. 'Friends with benefits.' zeg ik dan lachend en kijk haar aan. 'I vind het wel leuk zo.' zeg ik dan grijnzend. 'En ik kan dit gewoon altijd doen.' zeg ik dan grijnzend endruk een kusje op haar lippen. 'I Like It.' zeg ik dan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik bijt Op mijn lip en kijk hem aan. 'En ik wil niet dat jouw iets overkomt. Als ze je slaan...' Ik kijk hem aan. 'Sla niet terug. Luke, denk na, blijf rustig en zorg dat je er met het minste vanaf komt. Alsjeblieft.' ik kijk hem aan, glimlac zwakjes en sluit dan mijn ogen. Waarom moest hij zo nodig risico nemen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Stoute Josh :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Friends with benefits klinkt goed. 'Het leuke van een relatie, min de ruzie's,' zeg ik met een lachje. Ik druk mijn lippen ook weer op die van hem. 'Dit is inderdaad leuk om te doen.' ik rol me op mijn zij en steun op mijn onder armen. Dat kan ik wel, ik kan alleen niet op mijn handen steunen. Ik kijk naar hem en laat mijn hand dan zacht, en tergend langzaam, naar beneden glijden vanaf zijn borstkas. Mijn hand zakt steeds verder af. 'Ik kan ook gewoon dit doen,' zeg ik zacht en sexy. Mijn hand gaat nog verder naar beneden, ik kom aan bij zijn onderbuik, en dan bij zijn broekrand.... Ik ga de grens over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.