• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Marie kan nu Dylan tegenkomen ofzo? Of waar is die gast?]


    help

    Charlie L'arel
    Het park was altijd al mijn favoriete plek geweest. En nee, niet omdat er veel vampiers zaten maar gewoon omdat ze hier de natuur hun werk hadden laten doen. Zachtjes en bijna niet merkbaar, maar toch voelde ik hoe de zon op mijn hoofd scheen en warmte achterliet. Ik glimlachte en liet mijn hand door het iets te lange gras gaan en liep zo verder. Het was al een lange tijd dat ik in het park was geweest, ik was gewoon teveel bezig met andere dingen zoals Melany trainen, samen met Wyn en Dante natuurlijk, maarja alsnog was het best wel zwaar. Ik zuchtte toen de zon achter de wolken verdween en ik wou net weglopen maar ik voelde hoe een hand zich om mijn keel duwde en me tegen de boom duwde. Mijn ogen verwijden zich toen ik in een paar héél herkenbare moordlustige ogen keek. O fijn, een vampier.

    (Ja ik verveel me nog steeds dus dan ga ik dit soort dingen verzinnen, haha)


    On wednesdays we wear black

    (voor de school)


    On wednesdays we wear black

    {Wie wil er Damon dan ontmoeten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane Madeline Hawley
    'Dude,' grom ik kwaad en geef Dante een duwtje als hij door mijn haar woelt. Sta ik bijna vijf minuten mijn haar te borstelen voor het goed zit, haalt meneer het direct weer door elkaar. Met één hand probeer ik mijn haar weer zo glad mogelijk te strijken. Nog altijd geïrriteerd vanwege mijn haar kijk naar zijn have grijns wanneer hij weer begint te praten.
    'Sure, ik heb ook filosofie.' Ik geloof er helemaal niets van en kijk hem even wantrouwend aan.
    'Om het zelfs beter voor je te maken: ik heb de hele dag alleen maar jouw lessen.' 'Echt?' vrolijk lachend kijk ik hem aan, maar dan verandert mijn lach in een grijns en schudt ik vol ongeloof mijn hoofd.
    'Nee, dat heb je niet, dat heb je vrijwel nooit. Hell, wat maakt het me ook uit, dan ben ik gewoon de hele dag bij mijn sterke Tarzan,' grijns ik en sla een arm om zijn middel, aangezien zijn schouders voor mij onbereikbaar zijn. Als ik daar mijn arm omheen zou slaan, zou het er totaal idioot uitzien.
    De school is al vol mensen, de meesten ken ik wel van gezicht, maar niet van naam. Het maakt me allemaal ook totaal niet uit, want ik hoef die mensen niet te kennen. Ik heb Dante en dat is genoeg. Bovendien zitten er in mijn klas ook wel andere kinderen waar ik goed mee op kan schieten, alleen zal ik ze nooit echt beschouwen als mijn vriendinnen.
    'Omdat jij zo laat op moest staan hebben we niet eens tijd gehad om te ontbijten.' Aan de ene kant vind ik dit niet echt een probleem, maar mijn maag heeft honger. 'Voor straf moet jij vanmiddag mijn lunch betalen,' grijns ik en wiebel even uitdagend met mijn wenkbrauwen.


    everything, in time

    (ik heb tyra en charlie dan nog over maar Charlie zit tijdelijk in gevecht met een vampier xd)


    On wednesdays we wear black

    {Haha, Ik wil Damon ook een gevecht laten hebben XD Ik wil in iedergeval een beetje actie XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb nog Wynnie de Pooh]

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Marie loopt over de campus, naar de ingang van de universiteit en gaat al Her Morning Elegance zingend naar binnen bij het onthaal en dan weer naar buiten voor de school, waar ze een jongen ziet staan. Ze komt tot stilstand en kijkt hem even vreemd aan. Was dat nu Dylan? Kon dat? Marie hoest eventjes een kriebel in haar geïrriteerde keel weg en maakt aanstalten om weer verder te lopen. Het was vast gewoon iemand die veel op hem leek.


    help

    [ Wie zijn er eigenlijk goede heksen/vampieren en wie slecht? ]


    everything, in time

    (Ja ik dus ook -,- )


    On wednesdays we wear black

    [Ik wil Marie ook een gevecht laten hebben. Training is altijd zo... Eenzaam. xd Marie is trouwens goed. En ze staat aan de kant van de Slayers. Je kan trouwens altijd besluiten om met Damon puur toevallig naar het bos te gaan. ^^ In het bos gebeurt er altijd vanalles.]


    help

    (@bagoly, uhm mijn heks schommelt er een beetje tussenin. Hij is emotioneel beschadigt xd)


    On wednesdays we wear black

    {Haha, Duss.. Wie wil er een gevecht aangaan met Damon? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    (@Marthe, waar kennen ze elkaar van?


    On wednesdays we wear black

    {Ehmm.. Damon.. Tsja.. Wat is Damon.. Damon is zo'n persoon waarvan je nooit weet aan welke kant hij staat XD}


    Don't be like the rest of them, darling