• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Key
    Hij zegt van niet dus neem ik plaats aan de tafel. Ik neem een hap van mijn appel. 'Ik hoop dan toch echt dat die verveelde, geen zinhebbende blik in je ogen niet door mij komt,' zeg ik met een lachje. Zolang ik hem niet ken, kan ik net zo goed normaal tegen hem doen. Hoewel. Saai dus. Want zoals ik normaal ben, ben ik echt normaal. Een grijze spat. Maar ik vind het prima. Ik ben er goed in. En dat is dan ook gelijk het enige waar ik goed in ben. En hier ontbreekt geen eigenwaarde, want die heb ik zeker wel, maar ik ken mezelf gewoon. Ik neem weer een hap van mijn appel en strijk mijn rode lok weer eens achter mijn oor. Het is al zo'n automatisme geworden, een lok achter mijn oor doen, dat ik niet eens zelf doorheb dat ik het doe. Ik kijk dan de kantine rond en zie verscheidene mensen zitten. Ik raak een beetje in gedachten. Mijn eigen wereldje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En toen schreef ik fuch... Ik ben terug. Soort van.


    help

    (xd hahah, ik zit nu ook gewoon huiswerk te maken)


    On wednesdays we wear black

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Key
    Hij zegt van niet dus neem ik plaats aan de tafel. Ik neem een hap van mijn appel. 'Ik hoop dan toch echt dat die verveelde, geen zinhebbende blik in je ogen niet door mij komt,' zeg ik met een lachje. Zolang ik hem niet ken, kan ik net zo goed normaal tegen hem doen. Hoewel. Saai dus. Want zoals ik normaal ben, ben ik echt normaal. Een grijze spat. Maar ik vind het prima. Ik ben er goed in. En dat is dan ook gelijk het enige waar ik goed in ben. En hier ontbreekt geen eigenwaarde, want die heb ik zeker wel, maar ik ken mezelf gewoon. Ik neem weer een hap van mijn appel en strijk mijn rode lok weer eens achter mijn oor. Het is al zo'n automatisme geworden, een lok achter mijn oor doen, dat ik niet eens zelf doorheb dat ik het doe. Ik kijk dan de kantine rond en zie verscheidene mensen zitten. Ik raak een beetje in gedachten. Mijn eigen wereldje.


    Daniël
    'Nee, die zijn aan andere dingen te danken' Zeg ik waarna ik zie dat ze in gedachten is 'Waar denk je aan?' Vraag ik om in iedergeval iets te zeggen waarna ik nog een hap van mijn appel neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ook XD Duits.. Er zijn nu veel mensen in de keuken dus kan ik het daar niet maken en eerlijk gezecht zit ik liever alleen dan met een hele groep mensen om me heen}


    Don't be like the rest of them, darling

    (ik zit nu buiten, in de zon engels te leren ^^)


    On wednesdays we wear black

    (Ik zit op mijn gsm.)

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Hmm," zegt Marie, terwijl ze haar laatste restjes eten en chocolademelk naar binnen werkt. "Wanneer heb jij je eerste les?" vraagt ze aan Damon. Ze staat op en zet haar vuile plateau en bord weg.


    help

    {Mischien dat Marie weet dat Damon een vampier is.. Of hem bij achternaam kent ofzo (Heksen roddelen vast wel XD) :3.. Ik wil drama XD}

    Damon Salvatore
    'Ik heb geen idee' Andwoord Damon als Marie weer terug is, zijn rooster lag vast wel ergens op de bodem van zijn tas.. Onder de fles drank mischien.. Hoe zou dit meisje reageren als hij wisky aan het drinken was op hun kamer? Eerlijk gezecht kon dat hem niets schelen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dante Chase West.
    “Filosofie,” zegt ze verveeld. “Mag ik weer naar gezeik luisteren. Op het begin was het echt interessant, maar nu slaat het gewoonweg nergens meer op. Zeg een vage zin en bam, je bent filosoof.” Vermakelijk trek ik een wenkbrauw op wanneer ze haar mond dichthoud, waarna ik mijn schouders even ophaal. “Dan ben jij dus ook filosoof madammetje.”
    Ze hield de deur voor me open en ik liep langs haar naar buiten, waarna ze de deur vervolgens sluit en ik ondertussen mijn leren jas al aan had getrokken.
    “Zeg alsjeblieft dat jij hetzelfde hebt,” smeekt zij mij praktisch bijna, waardoor ik haar even glimlachend aankeek en door haar rode haren woelden, al wist ik dat ze het haatte wanneer ik dit deed. Ik kon echt niet geloven dat zij het telkens verfde. “Als jij het eerste geen filosofie hebt, dan… is dat niet cool. Ik wil koffie,” voegt ze er als laatste aan toe, een onderwerp verandering als je het mij vraagt.
    Ik deed mijn handen in de zakken van mijn leren jas en keek haar even half grijnzend aan. “Sure, ik heb ook filosofie.” Ik had het eigenlijk helemaal niet, maar boeiend, vandaag spendeerde ik de hele dag gewoonweg met Jane. Eigenlijk deed ik dat wel vaker, maar dat deerde mij helemaal niets. “Om het zelfs beter voor je te maken: ik heb de hele dag alleen maar jou lessen,” lachte ik kort en grinnikte tevreden.


    (Nah, ik wil geen "Alwetende" heks. xd ze komt er vroeg of laat wel achter. :] Kga terug op de pc, denk ik.)


    help

    {:C Ze hoeft niet 'alwetend' te zijn XD Ze heeft vast wel vriendinnen die ook heks zijn of zo.. Ik denk wel dat Damon berucht is XD But nevermind.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Wel, in ieder geval moet ik nu naar Fysica. Geweldig. Eerste lesuur fysica op maandag." Ze schudt even quasi-gedeprimeerd haar hoofd en pakt haar tas. Het was trouwens een leugen, ze had het eerste lesuur vrij. In plaats daarvan was ze van plan om naar het bos te gaan en trainen, het was nogal lang geleden, namelijk. De verhuis had veel meer tijd ingenomen dan ze had gedacht, deze keer.


    help

    Noralie Key
    Ik hoor zijn stem en kom terug uit mijn gedachten, 'Hmm wat?' vraag ik dan. Maar dan realiseer ik me wat hij zei, of eigenlijk vroeg. 'O niet zo bijzonder,' zeg ik met een lachje. 'eerst dacht ik eraan dat ik goed ben in mezelf zijn. Omdat ik eigenlijk maar een grijze spat ben, maar het zelf niet erg vind. Ehm, ik zat ook gewoon een beetje mensen te kijken.' ik haal mijn schouders op. Ik stop met het vertellen van mijn gedachten. Het klinkt namelijk allemaal nogal suffig. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan nog een keer. Ik neem een paar grote happen van mijn appel. Ik kan redelijk snel eten, wat ik vaak ook wel doe. Ik eet ook automatisch door als ik in gedachten ben. Dan glimlach ik naar Daniël. 'oké, ik klink heel saai,' ik grinnik. 'maar ja. Misschien ben ik dat ook wel.' ik glimlach mijn tanden bloot naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {:C Ze hoeft niet 'alwetend' te zijn XD Ze heeft vast wel vriendinnen die ook heks zijn of zo.. Ik denk wel dat Damon berucht is XD But nevermind.}


    [Haha, okay. xd Kan toch ook zijn dat hij zo'n megacoole schim is waarvan niemand de naam weet? ^^]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    [Haha, okay. xd Kan toch ook zijn dat hij zo'n megacoole schim is waarvan niemand de naam weet? ^^]


    {Hmm... Dat kan ook ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling