• Haha eindelijk!!
    Mijn moeder heeft mijn nieuw dekbedovertrek besteld met eeen reuuze Britse vlag erop!!
    Le moi is blij

    xxxAlainn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuk voor jou :3
    Ik zelf hoef zoiets dus echt niet. Zo standaard.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk(:
    Te druk voor mij(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk voor je. En ik wil ook wel zoiets. Of een beertje met een Britse vlag in z'n hand/poot. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Klinkt heel cool :D
    Veel plezier ermee!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HIHIHIHIHI, ZO STOER :)


    Is dat omdat het met 1D te maken heeft?


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is leuk voor je. ^^
    Ikzelf zie eigenlijk niet echt in waarom iedereen opeens alles wil hebben wat met die vlag te maken heeft. ><

    Lioncourt schreef:
    Dat is leuk voor je. ^^
    Ikzelf zie eigenlijk niet echt in waarom iedereen opeens alles wil hebben wat met die vlag te maken heeft. ><
    Omdat dat het in is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)Omdat dat het in is.

    Ja, dat blijkt wel weer.

    Leuk voor je, alhoewel ikzelf nooit in slaap zou kunnen raken door die heftige kleuren! Ik slaap liever in mijn koekjesdekbed.:Y)


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ben ik de enige met een Winnie-the-Pooh dekbed van vroeger en ook geen nieuwe hoeft? (cat)

    Memoria schreef:
    Leuk(:
    Te druk voor mij(;


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    109 schreef:
    Ben ik de enige met een Winnie-the-Pooh dekbed van vroeger en ook geen nieuwe hoeft? (cat)

    Ik had heel lang eentje van Disney als ik me niet vergis, die heb ik pas 2/3 jaar geleden weg gedaan (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    109 schreef:
    Ben ik de enige met een Winnie-the-Pooh dekbed van vroeger en ook geen nieuwe hoeft? (cat)

    Helaas is mijn kussensloop daarvan kapot D:
    Ik denk dat hij weg is. Noooooooo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    109 schreef:
    Ben ik de enige met een Winnie-the-Pooh dekbed van vroeger en ook geen nieuwe hoeft? (cat)

    Nee hoor ;)


    •*• Lululu •*•

    Haha, tof.


    Don't find love. Let love find you.