Dragneel schreef:
(...)
Ik vind 's nachts alles creepy. Serieus.
Nah, dat valt wel mee. Maar aan poppen heb ik echt een fobie. Dan doe je je ogen open en zie je dat ding naar je staren, en dan wil je het ergens wegleggen, dan heb je nog het gevoel als ze naar je kijkt :c
Happiness can be found, even in the darkest of times.
En hoe kom je er aan als ik vragen mag? :0 Heb al wat rondgekeken, maar dat is me toch wat te duur. ;P
Hm, je kan ze niet echt goedkoop vinden, volgens mij. :'D Ik heb ze ook een hele lange tijd gewild, maar als je een fatsoenlijke wilde, kostte het al gauw €500,-. :'D
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
Aragog schreef:
(...)
Hm, je kan ze niet echt goedkoop vinden, volgens mij. :'D Ik heb ze ook een hele lange tijd gewild, maar als je een fatsoenlijke wilde, kostte het al gauw €500,-. :'D
Klopt, helaas. :') En ik kan ook niet echt een overzichtelijke, Nederlandse site vinden.
Ik vind ze echt zo mooi. Ik wil er ook één,maar ik heb gehoord dat ze behoorlijk duur zijn.
En als ik me goed herinner,had een mod veel foto's over haar BJD's in haar fotoboek. Zitten best wel mooie tussen. :')
Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
Rembrandt schreef:
Ik vind ze echt zo mooi. Ik wil er ook één,maar ik heb gehoord dat ze behoorlijk duur zijn.
En als ik me goed herinner,had een mod veel foto's over haar BJD's in haar fotoboek. Zitten best wel mooie tussen. :')
Haha, ja. Sagitta heeft die, heb haar fotoboek al even gestalkt. Ze zijn echt mooi.