• Hey,
    we hebben iemand nodig die handig is met covers.

    Dit zijn onze voorkeuren:
    Titel: Two different worlds
    Afbeeldingen:





    Eventuele sfeer: Romantisch/liefde achtig
    Eventuele beschrijving van je story: Het gaat over de liefde tussen twee vijanden.
    Eventuele voorkeur voor lettertype: Sierlijk lettertype, iets wat past bij een fantasy verhaal.
    Iets anders?; Zou je de mannelijke wezens achter de vrouwelijk wezens kunnen zetten als het ware, dat de vrouwelijke wezens zeg maar groter zijn dan de mannelijke wezens? Sorry dat ik het zo slecht uit leg.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:48 ]


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

    Hahahaha, deze foto heb ik gebruikt voor DarkSavior.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke. Omdat ik niet kan slapen, hoe moe ik ook ben heb ik nog snel wat geprobeerd.




    I'm a fighter, let me go.

    ik ga ook nog wat proberen :] Zal kijken of ik het morgenavond(Vanavond) avond online kan zetten...


    Credendo Vides

    Knife schreef:
    Oke. Omdat ik niet kan slapen, hoe moe ik ook ben heb ik nog snel wat geprobeerd.





    Persoonlijk vind ik die van Lioncourt mooier, ik weet niet hoe MrsTommo er over denkt maar bij de cover van Lioncourt komen de vrouwelijke wezens beter naar voren en dat heeft MrsTommo ook gevraagd, vandaar.


    Physics is awesome

    Hij is misschien wat rommelig, maar ik hoor alsnog graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hij is misschien wat rommelig, maar ik hoor alsnog graag wat je ervan vind.



    Hij is mooi! Knap gedaan.


    Physics is awesome

    DreamerN schreef:
    Hij is misschien wat rommelig, maar ik hoor alsnog graag wat je ervan vind.



    Erg leuk!


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson