• Ik wil heel graag zwarte Dr. Martens maar ik vind ze een beetje duur :x Dus ik vraag ze voor mijn verjaardag ^^ Nu heb ik wel een vraagje aan mensen die Dr. Martens hebben: Hoe vallen ze?
    Heb je een maatje groter of kleiner nodig dan normaal? Of zitten ze juist precies goed? En hoe zit dat als je er steunzolen in doet?
    Oh, en kun je ze nog ergens anders kopen dan op de site van Dr. Martens zelf?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ooit moet ik Dr. Martens krijgen. :9~


    Ik zou het niet weten, ik heb ze net besteld, bruine met wol vanbinnen n.n
    Binnen een weekje zouden ze er moeten zijn :'). Ik heb ze trouwens op Zalando besteld.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:10 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Cocon schreef:
    Ooit moet ik Dr. Martens krijgen. :9~


    Don't find love. Let love find you.

    Skedaddle schreef:
    Ik zou het niet weten, ik heb ze net besteld, bruine met wol vanbinnen n.n
    Binnen een weekje zouden ze er moeten zijn :'). Ik heb ze trouwens op Zalando besteld.

    omg Zalando stalken, die moet ik hebben!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Bedoel je deze?
    Ze zijn wel tof, maar ik wil van die gelakte/glimmende. ^^


    No, this one: klik


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    No, this one: klik


    Die had ik gezien en die zijn like: :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uneventful schreef:
    (...)

    No, this one: klik

    Ik had die idd ook gezien (:
    Ze zijn echt heel erg leuk maar ik ga toch voor zwarte omdat die makkelijker ergens bij staan (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik neem hem ook in het zwart hoor. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren. Wel de glimmende zwart btw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Skedaddle schreef:
    Ik zou het niet weten, ik heb ze net besteld, bruine met wol vanbinnen n.n
    Binnen een weekje zouden ze er moeten zijn :'). Ik heb ze trouwens op Zalando besteld.

    Zou je misschien een linkje willen sturen? ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oké, ik heb dus maat 39/40 en ik wil Dr. Martens online bestellen, maar welk van de twee kan ik dan het beste nemen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb rode en donkerblauw/zwarte, beiden maat 8 dus 41,5 en de maat is precies goed. De roden lopen wel wat beter dan de donkerblauw/zwarten die ik heb, maar die zijn ook wat hoger. Ik hou er niet heel erg van hoe ze lopen, ze zijn mooi, maar ook zwaar en lomp. Ze zien er zeker mooi uit en dat spreekt me ook erg aan, maar ik heb ze nu inmiddels een maand ofzo en ik heb ze eigenlijk nog maar 1x gedragen. Ik ben probably meer gewend aan mijn collectie vans/all stars.

    Lenah schreef:
    Oké, ik heb dus maat 39/40 en ik wil Dr. Martens online bestellen, maar welk van de twee kan ik dan het beste nemen?


    Is er geen 39,5? Moet je even de UK maten opzoeken.

    Vinden jullie 130 euro voor schoenen echt duur?


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    Vinden jullie 130 euro voor schoenen echt duur?

    Ik, persoonlijk, wel. Ik wil niet meer dan 40/50 euro uitgeven aan schoenen. Ik wil geen merk stuff. Hoef ik niet. Is alleen maar overpriced voor niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik, persoonlijk, wel. Ik wil niet meer dan 40/50 euro uitgeven aan schoenen. Ik wil geen merk stuff. Hoef ik niet. Is alleen maar overpriced voor niks.


    Hmm. Ikzelf heb altijd Nike, maar dat komt omdat ik ze met 50% korting kan krijgen .. Maar voor laarzen of andere dingen betaal ik altijd meer dan 100 euro hoor, gewoon omdat ik stevigheid wil en ik speciale moet hebben vanwege zolen. Maar ik wil inderdaad - zoals je zelf aangeeft - merkschoenen. ;$
    Maar even ontopic, ik draag dat soort schoenen niet ..


    To infinity and beyond •