• Ik dacht; IK MOET PEPERNOTEN HEBBEN.
    Dus, ik had vandaag een uur pauze en ging naar de Kruidvat toe om ze te halen en ik koop uiteindelijk chocoladepepernoten.
    En eenmaal thuis gekomen begin ik gelijk de helft van die zak leeg te eten. Nu ben ik kotsmisselijk en gaan we straks nog chinees eten ook. Hahaha. :'D

    Maar eigenlijk is het wel belachelijk dat er nu al pepernoten in de winkel liggen, net zoals dat er nu al kerstbomen gekocht kunnen worden.

    Pepernoten zijn vies, en kruidnoten zijn wel lekker. Kan niet wachten tot wij ook weer kruidnoten hebben :9~


    As travars

    Ik verkoop ze al bijna twee weken nu. Behoorlijk belachelijk, inderdaad.


    Til hug og blod.

    Damn it, door dit topic heb ik echt ongelooflijke trek gekregen in chocoladekruidnoten (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind het belachelijk dat er nu al weer kruidnoten in de winkels liggen. Ga maar eens uitleggen aan een klein kindje dat het nog drie maanden duurt voor 'Sinterklaas' in het land is. Maar goed, buiten dat zijn kruidnoten wel erg lekker. Chocoladekruidnoten vind ik geen echte kruidnoten, maar goed dat is mijn mening (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PEPERNOTEN!
    IK WIL HET HEBBEN. GIVE ME! :9~

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daemon schreef:
    Als ik te veel eet van die dingen word ik ook misselijk. Maar ze zijn zo lekker:9~


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik dacht dat pepernoten en kruidnoten hetzelfde waren... Maar nu heb ik er wel zin in (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik dacht dat pepernoten en kruidnoten hetzelfde waren... Maar nu heb ik er wel zin in (:

    Is het ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Is het ook.

    Nee, dat is het niet.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Nee, dat is het niet.

    Oooh nee je hebt gelijk. Mijn fouten. Blijft lekker.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 21:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    PEPERNOTEN!
    IK WIL HET HEBBEN. GIVE ME! :9~

    Ze zijn al bijna op! *O*

    Insurgent schreef:
    Ik dacht dat pepernoten en kruidnoten hetzelfde waren... Maar nu heb ik er wel zin in (:

    Mja, ik haal het ook altijd door elkaar. Maar dat geeft niet, iedereen weet wat ik bedoel, so. :Y)

    Tragically schreef:
    Ik vind het belachelijk dat er nu al weer kruidnoten in de winkels liggen. Ga maar eens uitleggen aan een klein kindje dat het nog drie maanden duurt voor 'Sinterklaas' in het land is. Maar goed, buiten dat zijn kruidnoten wel erg lekker. Chocoladekruidnoten vind ik geen echte kruidnoten, maar goed dat is mijn mening (:

    Dat is niet zo moeilijk om uit te leggen? :'D
    En nee, natuurlijk zijn het geen echte kruidnoten; er zit chocolade omheen.
    Dat maakt ze zo lekker. :Y)

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dat is niet zo moeilijk om uit te leggen? :'D
    En nee, natuurlijk zijn het geen echte kruidnoten; er zit chocolade omheen.
    Dat maakt ze zo lekker. :Y)

    Nou ik vind het moeilijk om zoiets aan mijn nichtje te vertellen die nu in haar 'waarom' fase zit.
    Dat lijkt me er juist vies aan, maar oke. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Grenade schreef:
    Ik ben ook een beetje misselijk door de chocoladepepernoten :'D Maar ze zijn zo lekkeeeer.


    Life is full of fake people