• Ik zag wat foto's op google van Miley... Is ze dit echt of is dit een 'faker'? Want ik vind ze nogal erg namelijk...
    Foto 1;
    http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/01/miley_cyrus_underwear.jpg
    Foto 2;
    http://inplacenews.files.wordpress.com/2008/05/miley-cyrus-myspace.jpg

    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar ff voor al de mensjes die dit neit zo erg vinden omdat je niks 'blootst' ziet...:
    Miley is een kinder Idool, mede dankzij Hanna Montana. Maar mijn zusje vind haar du helemaal geweldig alleen als die dus haar naam op google intypt en ze krijgt die foto's te zien.... Tjha mijn ouders zijn daar neit blij mee iniedergeval en hebben haar dus ook al verboden om plaatjes van haar te zoeken. Of ik meot het voor haar doen waar zij neit bij is. Mijn zusje is pas 10 oké neit zo jong meer maar dan nog, die foto's zijn niet voor 10 jarige! Ö


    Tears are crashing out of my eyes

    like; ik vind die foto's egt ni erg
    weetje nog die van Vannesa nog wat? da waren naaktfoto's
    nu zie je alleen haar buik, ik vind die andere foto's van die fotoshoot tog veel erger dan deze

    like; ik vind die foto's egt ni erg
    weetje nog die van Vannesa nog wat? da waren naaktfoto's
    nu zie je alleen haar buik, ik vind die andere foto's van die fotoshoot tog veel erger dan deze

    Ik denk dat de meeste ouders van kinderen onder de 10 hier neit zo blij mee zullen zijn, ofjha mijn ouders in iederegaval niet :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Over Vannesa heb ik die foto's neit gezien x'D
    W8 ik ga ff zoeken :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar ff voor al de mensjes die dit neit zo erg vinden omdat je niks 'blootst' ziet...:
    Miley is een kinder Idool, mede dankzij Hanna Montana. Maar mijn zusje vind haar du helemaal geweldig alleen als die dus haar naam op google intypt en ze krijgt die foto's te zien.... Tjha mijn ouders zijn daar neit blij mee iniedergeval en hebben haar dus ook al verboden om plaatjes van haar te zoeken. Of ik meot het voor haar doen waar zij neit bij is. Mijn zusje is pas 10 oké neit zo jong meer maar dan nog, die foto's zijn niet voor 10 jarige! Ö
    Schat, kinderen van 10 letten er écht niet op dat haar tepel doorschijnt. Ik zag het zelfs eerst niet, alleen toen je het zei...

    Dat is ze hoor. :k


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)Schat, kinderen van 10 letten er écht niet op dat haar tepel doorschijnt. Ik zag het zelfs eerst niet, alleen toen je het zei...

    Okay dat is waar, mmaar mijn zusje spoort niet dus zij let op die dingen x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Die foto's waren voor Nick bedoeld, toch? Het was dus niet haar bedoeling om het openbaar te maken _.-
    x


    ok

    dat is miley echt, maar da zijn privéfoto's iemand is der aan geraakt en heeft die op internet gezet

    maar ik snap nie wrm der zoveel ophef over is, ze kan der zelf nx aan doen he, daar zijn mensen die nog ergere foto's maken mr omda die nie beroemd zijn, ziet niemand die ><


    You're a star in heaven.

    Jup da's Miley, maar wat dan ook? Dit is neit verkeerd bedoel hoor: maar die Scene kinders staan ook met hun buik bloot en dan maken we er geen drama over -.-' Dus laat ze maar doen :)


    What's wrong whit loving someone?

    Jahoor ; 't is zij .
    Waarom zo Perez Hilton haar anders een slet noemen ... ?


    /