• Ik zag wat foto's op google van Miley... Is ze dit echt of is dit een 'faker'? Want ik vind ze nogal erg namelijk...
    Foto 1;
    http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/01/miley_cyrus_underwear.jpg
    Foto 2;
    http://inplacenews.files.wordpress.com/2008/05/miley-cyrus-myspace.jpg

    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    x'D Ze heeft al een stempel op haar naam staan voordat ze een eigen style heeft kunnen creëren!


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja, dat is zij echt. Dat waren privé foto's die ze naar verluid naar Nick zou hebben gestuurd. Haar e-mail was gekraakt en alle foto's werden openbaar gemaakt. Er was nog helemaal een rel over omdat ze nu zo'n slecht voorbeeld voor al die kiters is X')


    BAM!

    Kijk dat is Miley wél. Maar zij heeft met der telefoon die foto's gemaakt weetje. En op de een of andere manier heeft iemand haar telefoon gehackt en kon soo al die foto's zien. En heeft zo al die foto's op internet geset;)

    (...)
    De foto waar op bed ligt, daar draagt ze geen BH en schijnt haar tepel door :$
    Dat lijkt me neit echt een rolmodel voor tieners... Snap je?

    jaah endan dat zij geen beha draagt
    als ik ga slapen of mijn slaapkledij aan doe ,
    doe ik ook geen beha aan ze problems?


    Gilles (ll)

    (...)
    De foto waar op bed ligt, daar draagt ze geen BH en schijnt haar tepel door :$
    Dat lijkt me neit echt een rolmodel voor tieners... Snap je?

    jaah endan dat zij geen beha draagt
    als ik ga slapen of mijn slaapkledij aan doe ,
    doe ik ook geen beha aan ze problems?


    Gilles (ll)

    Goshy Goshy... Dat wist ik allemaal niet x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Whaha, dit vind ik lol ><
    Bye Bye Miley (doeg)


    Bored.

    (...)
    jaah endan dat zij geen beha draagt
    als ik ga slapen of mijn slaapkledij aan doe ,
    doe ik ook geen beha aan ze problems?

    Neej maar dat doe ik dus ook neit x'D
    Maar ik ga dan daar geen foto's van maken :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Mijn hemel. Ze is bij mij nu officieel in aanzien gezakt.
    alsof ze al veel aanzien had...


    No growth of the heart is ever a waste

    that's miley


    everything you imagined, and more...

    (...)
    De foto waar op bed ligt, daar draagt ze geen BH en schijnt haar tepel door :$
    Dat lijkt me neit echt een rolmodel voor tieners... Snap je?
    Stel je niet aan, je ziet niets bloots van haar boobs.

    Whah omG,, die fotos x3 Omgosh.. Heel ziek en n0gal hoerig.. Ik vind het ook niet echt gepast vo0r een pop idool.. Maar ja, als zij zulke fotos wilt maken, m0et ze dat v0oral doen, maar ze staat nu dan ook erg vo0r schut x3
    Ik z0u me do0dschamen als ik haar was, maar miss is zij dr wel tr0ts op..>.<
    & v0or de mensen die zeggen dat ik het bij scene's niet erg vind, maar bij miley er een probleem van maak.. ;;
    Miley is een pop idool v0or onder andere kinderen,, scene queens niet.. Dus ga Miley niet lopen vergelijken met Scene Queens..=.=''


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Whah omG,, die fotos x3 Omgosh.. Heel ziek en n0gal hoerig.. Ik vind het ook niet echt gepast vo0r een pop idool.. Maar ja, als zij zulke fotos wilt maken, m0et ze dat v0oral doen, maar ze staat nu dan ook erg vo0r schut x3
    Ik z0u me do0dschamen als ik haar was, maar miss is zij dr wel tr0ts op..>.<
    & v0or de mensen die zeggen dat ik het bij scene's niet erg vind, maar bij miley er een probleem van maak.. ;;
    Miley is een pop idool v0or onder andere kinderen,, scene queens niet.. Dus ga Miley niet lopen vergelijken met Scene Queens..=.=''

    AMEN! _O_


    Tears are crashing out of my eyes

    Ö die heeft een Hello Kitty overtrek

    idd, nu je het zegt =O


    Tears are crashing out of my eyes