• Halloo lieve mensen! Voor Frans heb ik een opdracht waari k niet helemaal uitkom. dus als er iemand is die goed is in Frans & zich verveeld... Een vertaling is erg gewenst!

    Ik moet de volgende zinnen vertalen in het Frans:

    1. Waar leg je je spullen op?
    2. Waar kijk je de leukste series op?
    3. Waarmee kook jij je eten?
    4. Waar slaap je in?
    5. Wat ligt er op de grond als decoratie?
    6. Wat geeft licht?
    7. Hoe noem je een kunstwerk aan de muur?
    8. Waarin bewaar je bijzondere foto's?
    9. Waarop kun je de tijd zien?
    10. Hoe ga je van boven naar beneden?

    Want ik moest ook antwoord geven met Franse woorden en dat heb ik wel gedaan..Maar zinnen is toch wel een beetje lastig! Hoop dat iemand me kan helpen

    Moest m'n Frans wat beter zijn én ik wat meer tijd hebben, zou ik het doen. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Moest m'n Frans wat beter zijn én ik wat meer tijd hebben, zou ik het doen. xd


    Hahaha geeft niet! toch bedankt : D

    Sorry, maar ik heb nog ander huiswerk voor Frans, dus ik ga dit niet allemaal voor je vertalen. Sowieso zou het misschien handiger zijn als je tenminste eerst zelf een poging deed. Ik zou dus zeggen, pak een woordenboek erbij (of een online woordenboek) en probeer het gewoon eens. Je hebt er meer aan als je het fout hebt dan als je antwoorden foutloos zijn maar iemand anders het heeft gemaakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    No parle Français bien.
    Google vertaler, best friend?? Wel woordje voor woordje doen dan, anders komt er zo'n rare zin uit. :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De volgorde van een Franse zin is: 1)Tijdsbepaling 2)Onderwerp 3)Alle werkwoorden 4)De rest van de zin.
    Zoek dan de woorden op die je niet kent en je hebt een Franse zin. Zo moeilijk is het niet.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:31 ]


    Take risks and conquer your fears.