• Nou , ik heb dus zeg maar 2 crushes. Niemand weet het want 1 ken ik pas net en de ander zeg maar een maand of zo. Ze zijn allebei heel erg aardig en ze kennen elkaar niet. Maar ik heb niet met eentje of zo.
    Maar ik zit er een beetje mee , dat ik op 2 personen verliefd ben.

    Ik zou uit gaan zoeken voor jezelf wie je écht het leukst vind en voor diegene gaan.


    26 - 02 - '16

    Ik zou echt uit gaan zoeken wie je de leukste vind


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als je niet met één van deze jongens hebt, zie ik het probleem niet zo? Je zegt zelf al dat je ze nog niet zo lang kent, dus als ik jou was zou ik eerst gewoon gezellig met die jongens beide apart omgaan. Je merkt vanzelf wel wie je echt leuker vindt.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik zou ze eerst allebei beter leren kennen, en dat pas verdere keuzes maken.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Heb ik laatst ook gehad en het is echt klote!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karrueche schreef:
    Als je niet met één van deze jongens hebt, zie ik het probleem niet zo? Je zegt zelf al dat je ze nog niet zo lang kent, dus als ik jou was zou ik eerst gewoon gezellig met die jongens beide apart omgaan. Je merkt vanzelf wel wie je echt leuker vindt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jup , je heb gelijk.
    EDIT : Ééntje zit een klas hoger en ik zie heb waarschijnlijk iedere donderdag de 3e en de andere zit bij mij in de klas , waar ik redelijk goed mee kan omgaan.

    Ik heb laatst met iets vergelijkbaars gezeten. Ik zou de eerste laten gaan. Als je op iemand anders verliefd wordt terwijl je op iemand was, moet je voor je laatste crush gaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De een ken je pas net en de ander een maand. Ik vraag me af wat dan jouw definitie van net is :'D. Ik zou ze eerst wat beter leren kennen, dan ontdek je zelf wel wie je leuker vindt ;].


    i put the fun in funeral

    Had ik laatst ook , dat is echt super irritant..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Je kan nooit twee crushes hebben, naja je kan nooit 2x verliefd zijn. Het is altijd of de een of de ander. Dus vindt uit wie er het beste bij je past ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bronx schreef:
    Ik zou ze eerst allebei beter leren kennen, en dat pas verdere keuzes maken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Komt wel vaker voor, ja. Het beste werkt om te bedenken met wie je écht iets zou willen beginnen. Op wie ben je het meest verliefd? Aan wie zou je het liefste verkering willen vragen? Als die vragen allemaal op een persoon uitkomen is die persoon de ware.
    Maar je kunt ook prima twee crushes hebben als je niets met ze wilt, hoor. geniet maar lekker van de verliefde kriebels. ;'D

    Weet je ook zeker dat je echt verliefd op ze bent? En dat je niet denkt dat je het bent?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Karrueche schreef:
    Als je niet met één van deze jongens hebt, zie ik het probleem niet zo? Je zegt zelf al dat je ze nog niet zo lang kent, dus als ik jou was zou ik eerst gewoon gezellig met die jongens beide apart omgaan. Je merkt vanzelf wel wie je echt leuker vindt.


    Shit happens but pee happens a lot more.