• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore- WillNotLearn
    - Jackson "Jack" Frayn Harries - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarza," - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:19 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

hoe oud mogen de wachters eigenlijk zijn, kunnen ze onsterfelijk zijn?
    ken de serie niet

On wednesdays we wear black

Naam: Wyn Harvey Quarin - Hij wordt door zijn vrienden vaak Wynnie genoemd.
    Leeftijd: 23
    Soort: Wachter
    Uiterlijk:

Drew Van Acker
    Wyn is redelijk sterk en atletisch gebouwd. Hij is van gemiddelde lengte en heeft blond haar en groene ogen met een geheel eigen blik daarin. Hij is niet het soort persoon dat de emotie in zijn ogen probeert te verbergen, integendeel. Het lijkt wel iets wat van vader op zoon is doorgegeven, die mysterieuze blik die dwars door je heen lijkt te boren en altijd alles lijken te zien. Iets wat grotendeels ook wel waar is. Wyn werd als zestienjarige jongen van straat geplukt, hij was een straatkind, wat dus ook de reden is van de littekens die hij zowel mentaal als fysiek heeft opgelopen.
    Karakter: Wyn lijkt altijd heel zelfverzekerd over te komen. Soms zelfs een beetje arrogant, maar alhoewel hij meestal heel gesloten is, kan je Wyn met de juiste grappen altijd aan het lachen krijgen. Hij is wel wat sarcastisch, en heeft de behoefte altijd op alles commentaar te geven. Meestal irritant commentaar. Verder heeft Wyn een enorme mensenkennis en een blik als van een havik, ook figuurlijk dan. Hij heeft altijd meteen alles door en merkt de minste beweging in de verte op. Door zijn lange leven op straat is hij enorm wantrouwig en opvliegend geworden.
    Geschiedenis: Toen Wyn's vader zijn gezin verliet, bleven moeder en zoon achter met de financiële problemen. Hun rekening stond ver in het rood en uiteindelijk moesten ze hun huis verkopen. Het probleem was alleen dat zijn moeder aan een ziekte leed, waardoor ze geen geld meer over hadden om een huis te kopen. Dit alles gebeurde toen Wyn zeven was. Hij verbleef grotendeels bij zijn moeder op het ziekenhuis, wanneer hij niet eten aan het stelen was. Toen Wyn net tien werd, bleek dat er niets meer te doen was aan de ziekte van zijn moeder. Ze stierf en er was niemand die nog enige aandacht aan haar of haar zoon besteedde. Zo kwam Wyn op straat terecht, waar hij de eerste twee maanden bij een groep straatkinderen bleef maar algauw leerde dat hij beter af was in zijn eentje. Wyn leefde zes jaar op straat, af en toe geholpen door één of andere vriendelijke voorbijganger, stelend voor zijn leven. Totdat hij betrokken geraakte bij een moord en de politie hem van straat plukte om te ondervragen. Toen zijn onschuld werd bewezen, en hij weer vrijuit mocht gaan, besloot één van de politieagentes hem op te nemen als haar zoon. Hij ging terug naar school en bleek hoogbegaafd te zijn. Op zijn twintigste kwam Wyn op de een of andere manier terecht in de Londense academie, waar hij Wachter werd en werd betrokken in de wereld van de Slayers, heksen, demonen en vampiers.
    Extra: Hij is afkomstig uit Bordeaux, maar hij heeft vrijwel geen accent meer, aangezien hij opgegroeid is in Oxford.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:29 ]

help

jaimyhoi schreef:
    Mag ik een mensen meisje reserveren? (:

JAIMEEEEEEEEEH!

help

[nee niet onstervelijk, zijn gewone mensen die een opleiding gevolgd hebben net als slayers.]

[ga even aanpassen ik maak van Melany wel een slayer aangezien er nog geen zijn.]

Gallymogger schreef:
    (...)

JAIMEEEEEEEEEH!

Heeeeeeeee Marthe ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[kent iedereen Marthe dan? xd Wel grappig xd

LostMagic schreef:
    [kent iedereen Marthe dan? xd Wel grappig xd

Wat dacht je dan? Ik ben MARTHE.

^^

Wacht, even kijken. Ik ken Marleen, Jaimy, jij [doet Lene trouwens ook mee?], Europe en RememberYoux een beetje.

help

[lene is gestopt met Rpg'en. Ze schrijft alleen nog story's, leest story's en irriteerd mij xd

Naam: Marie-Sophie Ariade McLaughlin - Haar oorspronkelijke naam is "jonkvrouw" Clarisse Amelia , aangezien ze in de middeleeuwen is geboren. Ze heeft zichzelf hernoemd naar "Ariade" de Italiaanse godin van de heksen, nog steeds door heksen vereerd als hun godin.
    Leeftijd: 502 - Ze ziet eruit als 22, al wil ze zich soms wel jonger voordoen.
    Soort: Heks. Doordat ze al zo oud is, heeft ze enorm veel tijd gekregen om haar krachten te leren beheersen, wat haar enorm machtig maakt als het het besturen van elementen en de energie van het menselijk lichaam betreft. [Wat dus betekend dat ze energie van mensen kan afpakken totdat ze er dood bij neervallen. Iets wat ze niet veel doet, zo slecht is ze niet en ze vind de kunst van de spreuken en de elementen nu eenmaal leuker om te gebruiken.]
    Uiterlijk:

Tamsin Egerton
    Marie heeft prachtig blond haar en donkerbruine ogen die intelligentie en artisticiteit uitstralen. Haar lichaam is dat van iemand die niet overdreven veel sport, maar toch een goede conditie heeft en haar handen zijn die van een kunstenaar.
    Karakter: Marie heeft een erg sterk karakter. Ze weet altijd wat ze wil en neemt meestal de positie van de leider op zich. Ze heeft enorme ervaring met haar krachten als heks en weet bijna alle zwakken van de mens, kan je met één enkele aanraking verlammen. Marie kan soms ook wel sarcastisch reageren en is ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Soms wordt ze als grof bestempeld, maar zij vindt dat iedereen recht heeft om zijn of haar gedachten uit te spreken, iets wat ze dan ook vaak doet. Ze heeft een ongelofelijke stem en tekent en schildert veel. Ze is artistiek en creatief en kan van de kleinste dingen iets prachtigs maken.
    Geschiedenis: Marie werd geboren als prinses van Frankrijk, groeide op in het Parijse Koningspaleis en was altijd al een verwaand meisje. Totdat uitkwam dat ze een heks was. Ze belandde door verraad van haar eigen ouders op de brandstapel, maar kon eraan ontsnappen, waarna ze naar Vlaanderen - waar haar voorouders trouwens vandaan kwamen - trok en daar probeerde verder te leven in ballingschap. Maar na twee eeuwen kwam de Franse Revolutie eraan en jammer genoeg bevond ze zich op dat moment weer in Parijs. Ze werd gevangengenomen, maar daarna bevrijd door één van de cipiers die verliefd op haar was geworden. Ze vluchtten samen over zee naar Engeland, maar algauw kwam hij erachter dat ze een heks was en liet hij haar in de steek. Marie is mentaal erg gebroken door alles wat ze heeft meegemaakt en vooral de mensen die haar in de steek lieten. Ze vindt van zichzelf dat ze niemand meer is, omdat ze zoveel verschillende namen heeft gehad. Nadat de cipier wegging bij haar, wijdde ze zich toe aan de training van haar krachten, zodat ze niet nog eens gebroken zou worden.
    Extra: Marie spreekt vloeiend Frans, Engels, Vlaams, Spaans, Italiaans, Duits, Latijn en Grieks. Niet dat ze die twee laatste veel moest gebruiken.

Ik krijg wel een of andere geniale inval. Hoop ik.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:30 ]

help

Hahah ik heb heel vaak dat mensen mij in een RPG kennen :') maar ij kom Marthe ook af en toe tegen :Y)

Ik ga na het eten mijn laptop aanzetten en dan mijn personage aanmaken. Maar ik ga voorlopig nog niet eten xd

LostMagic schreef:
    [lene is gestopt met Rpg'en. Ze schrijft alleen nog story's, leest story's en irriteerd mij xd

Oh, jammer. xd Doe haar de groetjes, ik ga een film kijken.

help

Ik zit op mijn laptop ^^ Dus ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn personage aanmaken :3

nvm

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:12 ]

{Mag ik 2 jongens reserveren? Vampier en mens? :3}

Don't be like the rest of them, darling