• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore- WillNotLearn
    - Jackson "Jack" Frayn Harries - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarza," - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:19 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Haha, dan moet je hem toch maar eens meeten :3

Don't be like the rest of them, darling

I know right :')

Maar ze is nu even bezig met Javier :Y) en ze hebben net nummers uitgewisseld ;D

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Penumbra schreef:
    Naam: Jackson "Jack" Frayn Harries.
    Leeftijd: Ware leeftijd: 125, geboren op 13|05|1887
    Leeftijd op basis van uiterlijk: 19
    Soort: The big bad Vampire. (6)
    Uiterlijk:

Jack Harries.
    Jack heeft donkerbruin haar dat vaak als een schuine kuif op zijn hoofd staat. Hij heeft groen/bruine ogen.
    Karakter: Jack is een echte lolbroek. Hij haalt graag geintjes uit met zijn vrienden en is altijd te vinden voor een grappig verhaal. Jack kan ook lief en gevoelig zijn. Kan je begrijpen als je ergens mee zit en je ook natuurlijk opvrolijken.
    Jack wil geen vampier zijn en dat probeert hij ook te coveren. Hij drinkt geen mensenbloed, dat probeert hij tenminste.
    Geschiedenis: /
    Extra: /

Me likes him. ^^

help

Gallymogger schreef:
    Naam: Marie-Sophie Ariade McLaughlin - Haar oorspronkelijke naam is "jonkvrouw" Clarisse Amelia , aangezien ze in de middeleeuwen is geboren. Ze heeft zichzelf hernoemd naar "Ariade" de Italiaanse godin van de heksen, nog steeds door heksen vereerd als hun godin.
    Leeftijd: 502 - Ze ziet eruit als 22, al wil ze zich soms wel jonger voordoen.
    Soort: Heks. Doordat ze al zo oud is, heeft ze enorm veel tijd gekregen om haar krachten te leren beheersen, wat haar enorm machtig maakt als het het besturen van elementen en de energie van het menselijk lichaam betreft. [Wat dus betekend dat ze energie van mensen kan afpakken totdat ze er dood bij neervallen. Iets wat ze niet veel doet, zo slecht is ze niet en ze vind de kunst van de spreuken en de elementen nu eenmaal leuker om te gebruiken.]
    Uiterlijk:

Tamsin Egerton
    Marie heeft prachtig blond haar en donkerbruine ogen die intelligentie en artisticiteit uitstralen. Haar lichaam is dat van iemand die niet overdreven veel sport, maar toch een goede conditie heeft en haar handen zijn die van een kunstenaar.
    Karakter: Marie heeft een erg sterk karakter. Ze weet altijd wat ze wil en neemt meestal de positie van de leider op zich. Ze heeft enorme ervaring met haar krachten als heks en weet bijna alle zwakken van de mens, kan je met één enkele aanraking verlammen. Marie kan soms ook wel sarcastisch reageren en is ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Soms wordt ze als grof bestempeld, maar zij vindt dat iedereen recht heeft om zijn of haar gedachten uit te spreken, iets wat ze dan ook vaak doet. Ze heeft een ongelofelijke stem en tekent en schildert veel. Ze is artistiek en creatief en kan van de kleinste dingen iets prachtigs maken.
    Geschiedenis: Marie werd geboren als prinses van Frankrijk, groeide op in het Parijse Koningspaleis en was altijd al een verwaand meisje. Totdat uitkwam dat ze een heks was. Ze belandde door verraad van haar eigen ouders op de brandstapel, maar kon eraan ontsnappen, waarna ze naar Vlaanderen - waar haar voorouders trouwens vandaan kwamen - trok en daar probeerde verder te leven in ballingschap. Maar na twee eeuwen kwam de Franse Revolutie eraan en jammer genoeg bevond ze zich op dat moment weer in Parijs. Ze werd gevangengenomen, maar daarna bevrijd door één van de cipiers die verliefd op haar was geworden. Ze vluchtten samen over zee naar Engeland, maar algauw kwam hij erachter dat ze een heks was en liet hij haar in de steek. Marie is mentaal erg gebroken door alles wat ze heeft meegemaakt en vooral de mensen die haar in de steek lieten. Ze vindt van zichzelf dat ze niemand meer is, omdat ze zoveel verschillende namen heeft gehad. Nadat de cipier wegging bij haar, wijdde ze zich toe aan de training van haar krachten, zodat ze niet nog eens gebroken zou worden.
    Extra: Marie spreekt vloeiend Frans, Engels, Vlaams, Spaans, Italiaans, Duits, Latijn en Grieks. Niet dat ze die twee laatste veel moest gebruiken.

Ik krijg wel een of andere geniale inval. Hoop ik.

Je suis klaar.

help

XD Lol..

WillNotLearn schreef:

XD Lol..

HA! Hier ga ik stuk om :') en het klopt gewoon ook nog. Hoewel ik die rechter knapper vind :P

jaimyhoi schreef:
    (...)

HA! Hier ga ik stuk om :') en het klopt gewoon ook nog. Hoewel ik die rechter knapper vind :P

Ughl. Ik moet er niet aan denken om dat boven me te hebben hangen... Nee, gewoon, nee. ;x

Cocon schreef:
    (...)
    Ughl. Ik moet er niet aan denken om dat boven me te hebben hangen... Nee, gewoon, nee. ;x

Whahaa XD Ik dacht presies hetzelfde. Well Jaimes, met wie zou je liever kindenderen krijgen? Aangezien de rechter dan gaan lijken op groene alians ._.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:14 ]

-nvm

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:14 ]

SSSHHHHTT ELLIE XD

XD

Jack is mine Jaimster. Don't forget that. (: X

kindness is never a burden.

Naam: Alexander 'Alex' Salvatore
    Leeftijd: 17
    Vampier/demons echte leeftijd: 457
    Soort: Vampire
    Uiterlijk:

Rob Lowe Toen hij jong was

Karakter: /
    Geschiedenis: /
    Extra: Hij is het broertje van Damon

Rest komt later :Y)

Mag ik een rollenstory maken? Want als ik terug wil kijken naar rollen, kan ik ze nooit vinden... -.-

help