• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Hij dwingt me in een richting. Ik probeer me te verzetten maar zodra ik dat doe, doet het pijn. Ijk herken de weg die we lopen, hij wil me gaan martelen. En dat wil ik niet. 'Laat me los,' mompel ik boos. Maar ik kan me niet verzetten omdat dat pijn doet.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Marcell/Man
    "Had jij je mond maar gehouden" Sis ik, en dan dwing ik haar een martelkamer in. Er is verder helemaal niks waarmee ze mij zou kunnen raken en haar polsen moeten gewoon nog pijn doen als ik haar los laat. "Liggen. Je kan níks anders. Anders help ik je namelijk"

Stop acting normal. It gets bored.

Nala
    Ik keek hem eerst even bezorgd aan, maar toen hij me zo recht aankeek verdween iedere gedachte. Ik voelde de drang om mijn lippen op de zijne te drukken. Ik herinnerde me maar al te goed hoe het voelde.
    Ik balde mijn vuisten in een poging niet toe te geven aan de drang. Ik voelde dat zijn shirt in mijn vuist geklemd had, maar na zo'n 3 seconden verdween de gedachte weer. Ik beet onzeker op mijn lip. Als hij nu nog iets zou zeggen, zou ik wegsmelten.

Leslie Day
    Hij beveelt me zo ongeveer om te liggen. Mijn polsen doen pijn en ik kijk naar hem. Moet ik gaan liggen? Dit keer ben ik degene die twijfelt. Maar ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik laat me niet bevelen,' zeg ik dan tegen hem. Ik ben kwaad maar ik zeg het heel beheerst.

Marcell/Man
    "Dan help ik je wel" Ik pak haar heel simpel in de houtgreep dingen en door mijn snelheid heeft ze geen tijd om tegen te sputteren zonder zichzelf pijn te doen. Al vrij snel ligt ze -pijnlijk- op de tafel en gesp ik de riemen zwaar vast. "Mm.. Hoe zal ik dit eens doen.. Je zei liever alle straffen dan de cel. Wat denk je van alle straffen?"

Sam
    Ik kijk haar aan, ik zie dingen in haar ogen afspelen, maar ik kan her niet plaatsen. Wat ze denkt, wat ze voelt. Het dringt gewoon niet tot me door. Ik voel dan hoe ze mijn shirt in haar vuist klemt. Ik leg mijn hand op die van haar en laat haar hand ontspannen. 'Ik probeer me dingen te herinneren.. Maar het lukt me niet,' zeg ik zacht.

Amy Michels

'Dat gaat goed,' grinnik ik en druk een korte kus op zijn lippen. Dan begin ik te kruipen. Gelukkig gaat het geluidloos, maar ik krijg het wel warm. 'Ik kijk het warm,' fluister ik, terwijl ik een kamer inkijk. Volgens mij de keuken. Ik bijt op mijn lip en wacht tot Luke naast me zit.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Leslie Day
    Het doet heel erg pijn hoe hardhandig hij me vast gespt op de tafel. Ik sluit mijn ogen om hem niet aan te hoeven kijken. Dat wil ik niet. Ik wil zijn woorden niet horen. Hij vraagt wat ik denk van alle straffen. Dat hij dat dan doet. Dus dat is dan aanranden, verkrachten, een mes die woorden in mijn huid kerft, stroom, bijna verdrinken, zweepslagen. Meer straffen ken ik niet.

Luke Moore

Op een gegeven moment stopte ze met kruipen.
    "Wat is er? " vraag ik haar.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Nala
    Ik ademde even beverig in. God, hou je in Nala!
    "Ik wou dat ik je kon helpen... maar het was al moeilijk genoeg om je wakker te krijgen, toen je bewusteloos was. Ik dacht dat je dood ging gaan." zei ik naar waarheid en was al blij dat ik iets kon uitbrengen. Zijn stem en zijn ogen zouden me nog helemaal gek krijgen.

Sam
    Ik sla mijn ogen neer als ze zegt dat ze dacht dat ik dood ging. 'Ben ik bijna dood gegaan?' vraag ik met een zachte stem. Dat idee is beangstigend. 'Hoe ben ik wakker geworden? Gewoon ineens?'

Marcell/Man
    "Nee, laat maar" Zeg ik mompelend. Ik heb echt zin om al mijn woede op haar af te meppen, maar dat is zwak. Dus denk ik verder. Ik wil haar blijvende schade geven, maar ook weer niet. Ik twijfel. Alweer. En dat weet ze. "Misschien doe ik wel helemaal niks. Misschien ook wel.."

Nala
    "Ik weet niet of je echt bijna dood ging, maar het leek er wel op." en bij zijn volgende vraag verschoot ik helemaal van kleur. Ik werd bleek en bloedrood tegelijk.
    "Euh... ik euhm..." ik verstopte mijn gezicht weer tegen zijn schouder, zoals die keer dat ik niet wou dat hij mij zag blozen, maar deze keer was het om zijn reactie niet te hoeven zijn bij mijn volgende woorden.
    "Ik heb je gekust." zei ik snel en wachtte verspannen en helemaal verstijfd af op wat zou volgen.

Leslie Day
    Ik open mijn gesloten ogen. 'Wat heeft het dan verdomme voor zin om me mee te nemen,' floep ik er kwaad uit. Nu leek het echt alsof ik om straf vroeg. 'Laat maar zitten,' zeg ik boos. En ik probeer tegen te stribbelen maar dat doet pijn. Dus ik stop al snel weer.

Sam
    Ik wacht op haar antwoord op mijn vraag hoe ik weer bij kwam. Ze kijkt me niet meer aan. En dan zegt ze dat ze me gekust heeft. 'W-wat?' vraag ik dan verbaasd. Mijn hersenen moeten het een verwerken. 'Hebben wij iets met elkaar?' was dat de reden waarom ze zo graag wilde dat ik me alles herinner. Dat ze bij me is hier, en niemand anders. Er schijnen hier namelijk nog anderen te zijn. 'Was ik verliefd op je?'