• Mijn vriendje ja. Hij gaat binnen 3 weken naar de universiteit, en dat betekend dus dat we elkaar bijna niet meer gaan zien. Het gaat wel een hele verandering zijn, vroeger zagen we elkaar bijna elke dag, en nu dit :c
    Ik weet dat hij mij niet gaat bedriegen, maar ik ben gewoon zo bang dat we uit elkaar gaan groeien. Nu kunnen we elkaar nog wel elk weekend zien, maar na de winter ga ik ook terug competities doen met paardrijden, dus dan kunnen we elkaar alleen nog maar zien wanneer ik geen wedstrijd heb :c
    Ik zie hier echt zo tegenop..

    Zijn hier nog mensen met vriendjes/vriendinnetjes die al naar de universiteit gaan? Of mensen met lange afstand relaties die mij een beetje gerust kunnen stellen?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb een relatie met iemand uit Engeland.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mijn vriend en ik zijn samen naar de unief gegaan, dus dat probleem hadden we niet echt. Ik kan je wel als tip geven dat je je niet moet opdringen en niet het jaloerse typetje moet uithangen. De relatie van een vriend is zo van mij stopgezet. Zij zat nog op de middelbare school en ze kon dat blijkbaar niet verkroppen. Gun het hem dus en probeer de tijd dat jullie samen hebben goed. Jullie kunnen altijd 's avonds eens skypen. Of the old fasion way; brieven schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga naar de universiteit, mijn vriend werkt fulltime. Maar hij woont 30 minuutjes met de bus of fietsend bij me vandaan dus nouja... Maar er zijn vast wel anderen die je gerust kunnen stellen :)


    Life is hard and then we die

    Mijn vriend doet HBO en dat is veel werk. Maar ik woon in de stad en hij komt hier eigenlijk best vaak na school nog even of gewoon slapen omdat hij dan een uur langer kan slapen. :Y) Maar als jeje vriend dan weer ziet is het nog specialer en waarderen jullie elkaar vast wat meer. (cat)


    -

    Pyromancer schreef:
    Mijn vriend en ik zijn samen naar de unief gegaan, dus dat probleem hadden we niet echt. Ik kan je wel als tip geven dat je je niet moet opdringen en niet het jaloerse typetje moet uithangen. De relatie van een vriend is zo van mij stopgezet. Zij zat nog op de middelbare school en ze kon dat blijkbaar niet verkroppen. Gun het hem dus en probeer de tijd dat jullie samen hebben goed. Jullie kunnen altijd 's avonds eens skypen. Of the old fasion way; brieven schrijven.


    Ja, ik moet nog 2 jaar middelbaar doen, normaal nog maar 1 maar ik heb gedubbeld. En ik ben absoluut niet het jaloerse type, ik gun het hem echt wel want het unief is echt een droom voor hem, maar heel veel vrienden van me hebben me al gewaarschuwd dat we uit elkaar gaan groeien, en ik heb dat telkens genegeerd met de gedachte van "oh, maar hij gaat toch pas weg binnen zoveel maanden.." maar nu het zo dichtbij komt begin ik ook meer en meer te piekeren..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat is ook vrij logisch dat je zo piekert. Ik zou geen haar beter zijn, maar je kan er moeilijk iets aan veranderen. Ik weet niet of je ver moet reizen, maar ga desnoods eens op bezoek bij hem na school. Ook kan je op vrije dagen hem eens verrassen als hij niet veel werk heeft. Probeer gewoon zoveel mogelijk contact te houden doorheen de week door eens te chatten of te bellen (hier natuurlijk niet in overdrijven) en elkaar in het weekend regelmatig eens te zien. Sommige mensen hebben een geliefde zitten en de andere kant van de wereld, dus het is niet dat het niet zal werken. Jullie moeten gewoon beiden wat karakter hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn vriend woont in Luxemburg, ik woon dus gewoon in Nederland. 4 uur met de auto, 7 en half uur met de trein. Nu gaat ie dus volgende maand in de herfstvakantie naar Berlijn verhuizen en gaat 'ie werk zoeken dus ik kan hem pas weer in December zien, nadat we eind Augustus afscheid van elkaar moesten nemen... Geloof me, dat hakt er best flink in.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Aww ik ken het gevoel :(
    Ik heb dan niet dezelfde situatie als jij hebt, maar ik heb een afstandsrelatie en dat is ook heel erg zwaar. We zijn elkaar om de twee weken, ik mag niet bij mijn vriend slapen en andersom ook niet, van mijn ouders. Dat maakt het heel zwaar. We zien elkaar dus maar 1 dag in de twee weken. Het is heel zwaar, maar als je echt voor elkaar wilt gaan en door wilt zetten, moet je er zelfs als je het druk hebt of ver uit elkaar ben eraan werken. Gewoon door de kleine dingetjes te doen, smsjes sturen, mailtjes sturen, 's avonds op MSN of skype gaan, eventjes bellen. Gewoon de kleine dingen zodat je aan elkaar denkt :)

    Ik hoop dat alles goed komt en dat je het een beetje gaat trekken. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb/had een relatie met iemand die aan de andere kant van de wereld woont maar ie ik in België heb leren kennen.
    Maar ik denk dat het sinds vandaag gedaan is...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik had iemand op vakantie leren kennen en die woonde ongeveer anderhalf uur van me vandaan. Even ben ik ermee bezig geweest, maar het werd toch niks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm, dat is best vervelend ja D:
    Mijn vriendje woont op 22 kilometer afstand van mij, geen wereld van verschil gelukkig. Maar het is best om met de trein en we zijn allebei te lui om te fietsen, dus is het nog best een reis :') Daarom zie ik hem helaas ook alleen in het weekend.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sziget schreef:
    Ik heb/had een relatie met iemand die aan de andere kant van de wereld woont maar ie ik in België heb leren kennen.
    Maar ik denk dat het sinds vandaag gedaan is...


    Oh, wat erg voor je, sorry :c


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn vriendje woont ik Amerika.
    Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:14 ]


    Life is full of fake people

    Sziget schreef:
    Ik heb/had een relatie met iemand die aan de andere kant van de wereld woont maar ie ik in België heb leren kennen.
    Maar ik denk dat het sinds vandaag gedaan is...


    Das echt kut.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:25 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    awh ik studeer nu hier in Engeland en ik mis mijn vrienden en familie heel erg (huil)

    Veel sterkte (K)


    what goes around come BACK around !