• Wij hadden vorige maand schoolfoto en de brugklas is in dat geval in niets anders dan de basisschool.
    We hebben de foto's vrijdag teruggekregen en zo'n beetje het enige wat ik hoorde was:
    "Ooh, ik ben echt lelijk!"
    "Ik sta er natuurlijk weer vreselijk op.."
    "Nee joh, ík ben pas lelijk!"
    DAMN YOU WOMEN. Y U NO HAPPY WITH YOUR PICTURES!

    Ik zel elk jaar gewoon "Het had bij mij slechter gekund" of "Ik sta er niet eens zo slecht op", ter afwisseling van al het gezeur.
    In mijn klas zit nu welgeteld nog één meisje die wel blij was met haar foto, dat is tenminste al iets.

    Is het nu ook zo bij jullie?

    Mijn foto's van de laatste 2 jaar vallen wel mee, die van daarvoor vond ik wel altijd vreselijk.


    Food.

    Daar irriteer ik me echt wel aan :p


    •*• Lululu •*•

    uhhu komt gewoon omdat het ook kutfoto's zijn, die van mij dit jaar is ook weer echt heel erg kut. Vorige twee jaren waren nog best oké.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    wij moesten eergister de foto's laten maken... dus over 2 weken hebben we ze terug... Ik bekijk het optimistsich, want ondanks het feit dat ik nu een verschrikkelijke beugel inheb, kunnen ze onmogelijk slechter zijn dan vorig jaar xD toen had ik een bad hairday (een hele erge) en had ik afschuwelijke kleren aan, omdat ik niet eens wist dat het schoolfoto was :(
    Dus dit jaar kan alleen maar beter gaan =)

    Helyer schreef:
    Zo zal het de rest van de middelbare school ook gaan, bereid je voor :Y)


    Life is full of fake people

    De laatste keer dat ik foto's liet maken was voor mijn schoolpasje
    Ik zit op het MBO, dus ik heb geen schoolfoto's meer

    zolang het niet online geplaatst wordt, kan het me niet echt schelen hoe ik eruit zie.


    -

    Mwoah, ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd. De foto's zagen er wel oké uit. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar ik snap dat ze zo reageren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.