• Wij hadden vorige maand schoolfoto en de brugklas is in dat geval in niets anders dan de basisschool.
    We hebben de foto's vrijdag teruggekregen en zo'n beetje het enige wat ik hoorde was:
    "Ooh, ik ben echt lelijk!"
    "Ik sta er natuurlijk weer vreselijk op.."
    "Nee joh, ík ben pas lelijk!"
    DAMN YOU WOMEN. Y U NO HAPPY WITH YOUR PICTURES!

    Ik zel elk jaar gewoon "Het had bij mij slechter gekund" of "Ik sta er niet eens zo slecht op", ter afwisseling van al het gezeur.
    In mijn klas zit nu welgeteld nog één meisje die wel blij was met haar foto, dat is tenminste al iets.

    Is het nu ook zo bij jullie?

    Still the same, after all these years.... Nu eens kijken hoe het dit jaar gaat. x3 Heb binnenkort de schoolfoto weer. (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Zo zal het de rest van de middelbare school ook gaan, bereid je voor :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Och, altijd, kan mij 't schelen. De klassenfoto is altijd erger, in die van de eerste keken welgeteld 3 mensen lachend, de rest was te laat. Die vent maakte 30 foto's en hij koos die. -.-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eens even kijken of ik onze klasfoto kan bemachtigen. Heb hem nog iet gezien, eigenlijk.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb donderdag schoolfoto en ik zie er tegenop T-T. Ik ben hetzelfde als die mensen uit je klas wat betreft foto's. Stop de schoolfoto's! Laat de waanzin stoppen! D:


    i put the fun in funeral

    Nope, HBO, daar houdt iedereen van zichzelf.
    Neh, vond mijn HBO pasfoto wel prima. M'n haar zat goed, had een mooi laagje eyeliner. I looked beautifully feminine and shit. Yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Always the same, dat gezeur. ;p Gelukkig is dat niet meer op de hogeschool. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mijn fotos straalden altijd pure mannelijkheid en awesomeheid uit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik was een soort van tevreden met die van vorig jaar. Ik moet die van dit jaar nog afwachten.


    Caution first, always.

    Ik stond ook altijd vreselijk op die foto's. Maarja de foto was meestal al getrokken voor ik kon lachen.

    Welgeteld één keer had ik een mooie foto en toen zei iemand 'Het is precies jij niet, je staat er zo mooi op.'
    Well fuck you too!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jep. Maar bij mij zijn mijn schoolfoto's toevallig de leukste foto's van mezelf die ik heb, op de een of andere manier. De rest klaagt er graag over, maar ik vind de mijne erg leuk altijd (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wij hadden gister pas de foto's laten trekken, dus we hebben ze nog niet ontvangen. Maar het gaat vast ook zoiets zijn, dat is volgens mij overal zo. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Alduin schreef:
    Eens even kijken of ik onze klasfoto kan bemachtigen. Heb hem nog iet gezien, eigenlijk.


    Niet te zien. Maar een van mij is echt erg:



    Eerste schooldag vorig jaar. IEUW! Die foto is echt lelijk. Gelukkig zie ik er zo niet meer uit, mijn haar is véél langer nu. Alleen verandert hij dus pas over een jaar =___="

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:49 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Voor mij wordt het wachten tot in maart. ^^
    Vorig jaar was een ramp. Niet omdat ik -of iemand anders- er slecht opstond, maar wel omdat ik gewoon óp de grond lag. Die fotografe vond het nodig om iemand in een hoerenpoze op de grond, voor de voeten van de rest, te laten liggen. En die persoon was ik. -.-
    Daarover hoor ik in het zesde nog grappen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, dat heb je overal wel denk ik! Ik heb vandaag ook vet zitten balen. Zit ik daar netjes te lachen, zegt de fotograaf; 'Niet zo'n gekke bek trekken.'

    En bedankt fotograaf!