• Ik vind 9/11 maar een raar iets, maar ik geloof er geen ruk van dat Al Qaida dit gedaan heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pyromancer schreef:
    Ik blijf het ook iets vreemds vinden. Ik weet er verder niet zo heel veel over omdat ik mij er niet echt in verdiep, dus verder kan ik er ook niet over praten.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben niet zo van de complottheorieën.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:14 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sommige mensen vinden het vast een complottheorie maar ik geloof wel dat de Amerikaanse overheid ervan af wist en het gewoon liet gebeuren. Er zijn dingen gebeurd die niet kunnen gebeuren als een vliegtuig een gebouw in vliegt dus misschien was het bangmakerij en een goed excuus om een oorlog te beginnen.


    Physics is awesome

    De documentaires vind ik inderdaad niet allemaal even geloofwaardig. Toch geloof ik wel dat het een terroristische aanslag is geweest.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:16 ]


    Don't find love. Let love find you.

    Mijn Engels lerares zei ook al dat de manier waarop hij naar beneden viel niet natuurlijk is en (bijna) alleen maar kan gebeuren als je bommen op elke verdieping plaatst die tegelijk afgaan. De natuurlijke manier zou namelijk als een boom zijwaarts vallen, niet in elkaar storten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oczy schreef:
    Sommige mensen vinden het vast een complottheorie maar ik geloof wel dat de Amerikaanse overheid ervan af wist en het gewoon liet gebeuren. Er zijn dingen gebeurd die niet kunnen gebeuren als een vliegtuig een gebouw in vliegt dus misschien was het bangmakerij en een goed excuus om een oorlog te beginnen.

    Daarom. Het gebouw was gebouwd om een vliegtuig inslag te waarstaan en de balken waar meer dan sterk genoeg om zelfs dat gewicht te houden. Het ergste wat dus had kunnen gebeuren is een brand. En er zijn verklaringen dat men explosieses heeft gehoord op plekken waar het vliegtuig niet was neer gestort.
    Amity schreef:
    Mijn Engels lerares zei ook al dat de manier waarop hij naar beneden viel niet natuurlijk is en (bijna) alleen maar kan gebeuren als je bommen op elke verdieping plaatst die tegelijk afgaan. De natuurlijke manier zou namelijk als een boom zijwaarts vallen, niet in elkaar storten.

    Dat klopt helemaal.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amity schreef:
    Mijn Engels lerares zei ook al dat de manier waarop hij naar beneden viel niet natuurlijk is en (bijna) alleen maar kan gebeuren als je bommen op elke verdieping plaatst die tegelijk afgaan. De natuurlijke manier zou namelijk als een boom zijwaarts vallen, niet in elkaar storten.
    Nu je het zegt, daar heb ik ook eens iets over gehoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Grappig plaatje xD

    Maar ik geloof het wel ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat klopt helemaal.


    Inderdaad maar er is ook een gebouw naast de torens ingestort en dat kan ook helemaal niet. Er kloppen zoveel dingen niet, ik hoop gewoon dat de waarheid ooit nog eens boven water komt en dat ik dat nog mee mag maken.


    Physics is awesome

    Hmm.. Je kunt in ieder geval wel stellen dat het met opzet is gebeurd. En dan denken mensen denk ik al gauw aan terroristen organisatie's.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik geloof wel dat het een terroristische aanslag was, maar dat de mannen het verhaal gewoon zo hebben omgegooid dat het nu een hoopje vragen is geworden.


    Searching heavens for another earth

    Ik weet niet wat er waar is en wat niet.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    De Amerikaanse overheid heeft in ieder geval een goed motief om zo te handelen.
    Paniek zaaien onder de mensen, ze nog meer van Amerika te laten houden door ze te laten geloven dat Al Quida heeft gedaan heeft. Ondertussen laten ze weten dat er altijd gevaar is en zullen de burgers hun steunen in de oorlog in Irak en gelijksoortige dingen. Zo klaar als een klontje.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:01 ]


    Your make-up is terrible

    Feline schreef:
    Mèh. Ik weet er niet genoeg over om hierover te discussiëren.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Knight schreef:
    Ik vind het ook maar een vaag verhaal, maar als het dus niet Al Qaida was, vind ik het wel héél wreed van de overheid.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis