• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Reyna schreef:
    (...)

    Nog niet nee :/

    Zie net dat die leraar maandag ook niet op school is *zucht*


    Pfoee:S Kun je niet naar een andere leraar? Of z'n school maatschappelijkwerkster of hoe zo iemand heet:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Pfoee:S Kun je niet naar een andere leraar? Of z'n school maatschappelijkwerkster of hoe zo iemand heet:$


    We gaan liever naar onze oude mentor, omdat die ons ook wel goed kent. Die maatschappelijkwerksters kennen wij niet, en zij kennen ons ook niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    We gaan liever naar onze oude mentor, omdat die ons ook wel goed kent. Die maatschappelijkwerksters kennen wij niet, en zij kennen ons ook niet.


    Oooh zo:) Ik hoop dat het snel voor jullie word opgelost dan(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Oooh zo:) Ik hoop dat het snel voor jullie word opgelost dan(flower)


    Dankjee (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Dankjee (:


    You're welcome(K) Verder nog wat leuks gedaan?


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    You're welcome(K) Verder nog wat leuks gedaan?


    Neuhh niet echt, jij dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Neuhh niet echt, jij dan?


    Nouuu, ik had deze week nog vrij:) Ik kwam maandag op stage kreeg ik te horen dat ik binnen 3 weken een andere plek moest vinden omdat ze samen gingen met een andere vestiging:) Gelukkig had ik maandag morgen meteen al een andere plek maar mag pas komende maandag beginnen vanwege verzekeringen:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nouuu, ik had deze week nog vrij:) Ik kwam maandag op stage kreeg ik te horen dat ik binnen 3 weken een andere plek moest vinden omdat ze samen gingen met een andere vestiging:) Gelukkig had ik maandag morgen meteen al een andere plek maar mag pas komende maandag beginnen vanwege verzekeringen:$


    Goed dat je nog een andere hebt gevonden, maar ik vind dat ze dat wel eerder hadden mogen melden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Goed dat je nog een andere hebt gevonden, maar ik vind dat ze dat wel eerder hadden mogen melden


    Ja want zoals ik het begreep wisten ze het vorige week al:S Dus ik had zoiets bel me dan meteen en laat me iets anders regelen enzo:S Mja gelukkig had ik wel meteen iets anders ja:)


    ~

    Hee girls ben weer in mijn ouderlijk huis. Met een gigagroot probleem, want mijn laptop is nog altijd niet bezorgd en kan pas na maandag verstuurd worden. Ja hoor, eerste paar opdrachten kan ik dus al niet inleveren. Godverdomme.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hee girls ben weer in mijn ouderlijk huis. Met een gigagroot probleem, want mijn laptop is nog altijd niet bezorgd en kan pas na maandag verstuurd worden. Ja hoor, eerste paar opdrachten kan ik dus al niet inleveren. Godverdomme.


    CLAAAAAIIIREEEEE(flower)

    Dat is behoorlijk shit:S Kun je niet op een andere manier doen?:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    CLAAAAAIIIREEEEE(flower)

    Dat is behoorlijk shit:S Kun je niet op een andere manier doen?:$

    NAOOOOOOMM ^^
    Nee, moet via de laptop. Baal hier zo van hè..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    NAOOOOOOMM ^^
    Nee, moet via de laptop. Baal hier zo van hè..


    Hmmmm:( Das echt kut. Zo kun je maar weer zien hoeveel wij van een laptop of computer afhangen:$


    ~

    Echt balen Claire :(
    Maar het komt heus wel goed schatje
    *geeft glas roosvice*

    Ben even koken en eten:) Tot straks(K)


    ~