• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heeeeey (:

    Ik ben er, voor onbepaalde tijd, kan je reageren met Joshie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, waar staat reactie Les?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk weer op naar Josh en glimlach kleintjes. 'Dankje,' zeg ik weer en druk dan gewoon een kus op zijn lippen. 'Hij hoeft me niet eens aan te raken om me bang te krijgen.. Hij hoeft alleen maar een verdovingsgeweer of me in een cel te stoppen en ik sta doodsangsten uit. Ik ben claustrofobisch en heb een angst voor naalden.' ik weet niet waarom ik het hem vertel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik knik en glimlach. Ik open de deur en duw haar voor me uit naar buiten. Dan ga ik naast haar lopen. 'Slaapzaal, danszaal, kamer met die oude meubels of iets heel anders?' Ik kijk haar aan wacht rustig op haar antwoord, maar leun wel tegen de muur, zodat we niet heel veel opvallen. Haar hand ligt in de mijne. Ik streel met mijn druim even over de rug van haar hand en kijk haar aan met een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua

    Ik kijk haar aan en knik. 'Niet fijn en al helemaal niet fijn dat hij daar is achtergekomen, maar als hij al iets doet ik ben er voor je als het kan.'zeg ik dan en trek haar dicht tegen me aan. 'Hoe durven ze zo'n dingen te doen met zo'n mooi meisje.' mompelen ik dan boos voor me uit en kijk dan weer naar Les en druk kort mijn lippen op haar voorhoofd en hou haar weer dicht tegen me aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij trekt me dicht tegen zich aan en mompelt hoe ze zulke dingen kunnen doen bij een mooi meisje. Ik kijk verlegen glimlachend naar beneden. hij houdt me dicht tegen zich aan en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Je kan er niet altijd voor me zijn. Bijvoorbeeld als je slaapt.' ik kijk op naar Josh. 'maar toch bedankt.' ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Hmmmm, iets anders.' murmel ik dan en kijk Ian grijnzend aan. 'Ik weet misschien iets.' zeg ik dan lachend en pak zijn hand goed vast en sleur hem dan mee naar het auditorium, maar al snel weet ik niet meer welke kant ik op moet. 'Links of recht?' mompel ik dan tegen mezelf. 'Is het nu heel reg dat ik niet meer weet welke kant we op moeten?' vraag ik dan grijnzend en bijt op mijn lip en kijk Ian aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    joshua
    'Ja, misschien niet altijd, maar als het kan zal ik er voor je zijn.' zeg ik zacht en kijk weer voor me uit. 'Anders slaap je gewoon bij mij en dan hou ik je stevig in mijn armen en dan kunnen ze niks doen.' zeg ik dan grijnzend met een korte wenkbrauwwiebel en grinnik dan even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee hoor. Dat vrouwen gewoon slecht zijn met wegen en kaarten. Daar kan jij niks aan doen,'zeg ik plagend en kijk haar met twinkelende ogen aan. Ik kijk om me heen, maar was hier nog geen een keer geweest, dus ik kon de weg ook niet weten. 'Waar wil je heen?' Ik kijk haar aan en glimlach even. Ik laat mijn blik weer door de ruimte gaan. Ik sla mijn arm om haar schouders. 'Weet je het alweer?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat Josh zegt, 'Oke,' zeg ik met een uitdagend lachje. 'Ik zou het niet erg vinden.' aan de ene kant ben ik blij dat Josh er is. Ik voel me niet alleen, en het is wel leuk, dat uitdagende gedoe en een beetje zoenen. En hij is er voor me. Maar aan de andere kant, nu ik het verteld heb aan Josh, en hij Bob geslagen heeft krijg ìk problemen. Ij kijk hem met een glimlachje aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik blijf in een slaap, maar er verandert wel iets. Ik kan alleen niet plaatsen wat. Het beangstigd me, maar aan de andere kant ook niet. Opeens is het duisternis weg en kom ik in een kamer. De woonkamer van mijn huis. Ik wil erheen lopen, maar ik kan geen voet verzetten. Dit keer ben ik geen part van de bewoners, maar de toeschouwer. Ik zie mijn vader en moeder op de bank zitten. Beidde zien ze er moe en uitgeput uit, maar ze hebben ook een glimlach op hun gezicht. Ineens komt er een klein meisje binnen gewandeld. Blonde haren, grote blauwe ogen. Het kan niet anders dan dat ik dat ben. Er gebeurd niet veel, maar ik wil niet wakker worden. Het idee dat ik mijn moeder en vader weer zie... Op dat moment wordt het pikzwart. Ik wil terug rennen naar mijn ouders, maar overal waar ik heen lijk te gaan is er duisternis.


    Luke Moore

    Er was verandering na vijf minuten uit het bed te zijn. Ze Maakte geluidjes zoals, 'mama', 'papa' en 'ik'. Ze begon met woelen en ik stond recht en ging weer naast haar liggen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Mijn ogen openen zich. Ik knipper met mijn ogen tegen het felle licht. Ik sluit ze vlug weer, maar open ze daarna weer. Teleurgesteld kijk ik om me heen. Mijn vader is nergens te bekennen, net zoals mijn moeder. ik kijk naar Luke en glimlach naar hem, waarna ik weer rustig ga liggen en naar het plafond staar. mijn mond is kurkdroog en ik verlang hevig naar de aanwezigheid van mijn ouders. Het liefst val ik weer in slaap om ze te zien, maar dat kan niet, want ik ben niet moe. Wel is mijn mond kurkdroog en voel ik me leeg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Nee hoor. Dat vrouwen gewoon slecht zijn met wegen en kaarten. Daar kan jij niks aan doen,'zeg ik plagend en kijk haar met twinkelende ogen aan. Ik kijk om me heen, maar was hier nog geen een keer geweest, dus ik kon de weg ook niet weten. 'Waar wil je heen?' Ik kijk haar aan en glimlach even. Ik laat mijn blik weer door de ruimte gaan. Ik sla mijn arm om haar schouders. 'Weet je het alweer?'



    Naomi Micheal


    Ik kijk hem even beledigd aan, maar lach dan toch. 'Dat is geheim.' zeg ik dan grijnzend en trek hem weer mee een kant op. 'Volgensmij is het deze kant op.' zeg ik dan bedenkelijk maar al snel zijn we er en sta ik voor de deur en maak hem langzaam open en stap de prachtige ruimte binnen en kijk dan Ian glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat voor een ruimte is het ?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat Josh zegt, 'Oke,' zeg ik met een uitdagend lachje. 'Ik zou het niet erg vinden.' aan de ene kant ben ik blij dat Josh er is. Ik voel me niet alleen, en het is wel leuk, dat uitdagende gedoe en een beetje zoenen. En hij is er voor me. Maar aan de andere kant, nu ik het verteld heb aan Josh, en hij Bob geslagen heeft krijg ìk problemen. Ij kijk hem met een glimlachje aan.


    Joshua

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Oke, dat ging makelijker dan gedacht.' zeg ik dan lachend en hou haar dicht tegen me aan. 'En maak je geen zorgen.' fluister ik dan zacht in haar oor en wreef zacht over haar rug heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp