DAT IK KLEEDGELD MAG EN GELIJK NAAR DE STAD KAN HOPPEN OM TE SHOPPEN. [oh my God, dat rijmt, lol'd]
Hmm, maar ik zit al een paar maanden te kwijlen bij Attitude Holland en ik heb items gevonden die mijn stijl weergeven en ik super leuk vind - helaas, het is een inslag op mijn kleedgeld [ik krijg voor 3 maanden], maar het is het waard, denk ik dan. Ik drop hier mijn wensen.
1. Jurkje
2. Top
3. Rok
Update:
4. Jas, ga ik voor sparen op lange termijn
5. Haarspeld wit + Haarspeld zwart
Ok, maar FAAAA [zo zeggen Zweden ''fack'' of ''verdomme''], dat is ongeveer mijn hele kleedgeld voor 3 maanden, hell no. Die jurk wil ik sowieso doen. De top vind ik awesome en bijzonder, maar ik kan ook een shirt bedrukken bij het bedrijf waar mijn zus werkt en die rok is misschien iets wat ik een tijdje leuk vind en heel heftig. Ik heb geen zin in kut reacties op school. :x
Meer mensen met leuke items op het oog? En kun je ze gelijk posten? en wat vinden jullie van mijn items? Ghehe, ik kan niet wachten tot 1 oktober.
[ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 0:49 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife