• 170812 betekend:
    17 augustus 2012- de dag dat ik verkering kreeg (:

    En wat betekend de jouwe?


    Believe in yourself.

    Polyhymnia is een van de negen Muzen uit de Griekse mythologie. Ze is o.a. Muze van zang.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Rhaegar Targaryen, de oudste zoon van Aerys II 'The mad king' (GOT).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haleb betekent Hanna en Caleb, een shipnaam uit de serie Pretty Little Liars.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adele, zangeres.


    Alleen maar tranen van geluk

    Prominence

    Prominence is de team naam van de geliefde Nagumo Haruya <3
    ook wel bekend als Burn,
    master rank captain van Aliea Academy.
    Prominence betekend Verhevenheid.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Yancy, de naam van de school waar Percy op zit in het eerste boek van Percy Jackson. :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Er is hier al een topic van, maargoed.

    De achternaam van Natsu Dragneel, de zoon van draak Igneel en Dragon Slayer. Van de anime Fairy Tail.

    Hesitation - aarzeling, twijfel

    Omdat ik te veel en te snel twijfel over dingen. Ook is het een geniale uitspraak van Louis van 1D :)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.



    Keegan Allen (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilium schreef:
    Lilium is Latijn voor lelie en mijn naam, Sanne (tweede naam), betekent lelie.


    Precies! Maar dan even iets anders. En ik vond het gewoon mooi klinken. ^^

    Ephesus, Efeze. Een plaats waar Paulus heen reist (bijbels)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    'Storm'. Toch een mooi woord? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Grr, het noest Svenska worden - dat betekent in het Zweeds: Zweeds - maar ik typte fout en schreef Svenka. AAARGH een maand lang HELL NO. Had ik nog maar Blomkvist. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    De oude Emrys, waarvan iedereen weet dat hij Emrys is.



    De nieuwe Emrys, waarvan alleen Merlin Gaius en the great dragon van weten dat hij Emrys is. En Agravaine maar die is dood.
    Het is van de serie Merlin en tsja Merlin is dus Emrys gewoon maar Emrys klinkt zoveel beter als Merlin.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."