• Kwam dit dus tegen en omy, haha, ik vind hem zo leuk. Die glimlach op Demi haar gezicht en the daddy feelings van Simon, loooool. Ik moest er gewoon even een topic van maken om het jullie te laten zien. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wonderaction schreef:
    Haha, ik vind het grappig. :Y)
    Maar ik ship Diall niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whittemore schreef:
    (...)
    K maakte dit topic niet om te horen hoe "verschrikelijk" Demi eruit ziet. Natuurlijk respecteer ik je mening, maar laten we het ook even ontopic houden. Zoals Uneventful inderdaad al zei, kon je weten dat ze p die leeftijd helemaal niet gelukkig met zichzelf was. Ze had boulimia, sneed zichzelf en als je goed naar sommige teksten van haar luistert, zegt ze gewoon dat haar glimlach toendertijd fake was. Hoewel ik haar zwarte haartjes wel eens mis, vind ik dit zeker niet verkeerd staan en natuurlijk hoeft ze geen modepopje te zijn, maar dat is wat Hollywood van je maakt om ebij te horen. Dat geef ik gewoon heel eerlijk toe. En als een snol vind ik haar nou ook weer niet kleden en een redelijk overdreven woord. De jurkjes die ze draagt zijn over haar kont heen etc, wat je va andere artiesten nou weer niet kan zeggen en laten we heel eerlijk zijn. Toen ze op toer waren is Joe ook niet helemaar lief geweest hè. Maar nu weer even omtopic: I can watch that vid for houuuurs.

    Wow, ik noemde haar geen snol en ik heb het ook zeker niet over hoe ze zich kleed.
    Het ging er bij mij over die fake tan, haar haar en zware make-up; vind ik persoonlijk ook behoorlijk nep.
    Natuurlijk zie ik iemand liever gelukkig en ik had het dan ook over de eerste Camp Rock film, niet de tweede waarin iedereen al vermoedde dat er iets niet goed was.
    Maar ontopic; Demi is zeker een heel goede zangeres, het is raar om te zeggen wie wie moet daten, dus laat Demi en One Direction dan gewoon een vrolijke nieuwe zomerhit maken voor volgend jaar.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    (...)
    Wow, ik noemde haar geen snol en ik heb het ook zeker niet over hoe ze zich kleed.
    Het ging er bij mij over die fake tan, haar haar en zware make-up; vind ik persoonlijk ook behoorlijk nep.
    Natuurlijk zie ik iemand liever gelukkig en ik had het dan ook over de eerste Camp Rock film, niet de tweede waarin iedereen al vermoedde dat er iets niet goed was.
    Maar ontopic; Demi is zeker een heel goede zangeres, het is raar om te zeggen wie wie moet daten, dus laat Demi en One Direction dan gewoon een vrolijke nieuwe zomerhit maken voor volgend jaar.


    Ik was degene die zei over dat snol, edit, ik zei dat ze zich soms kleedde als een snol, dat is ze uiteraard niet. Het is natuurlijk speculatie van ieders kant van hij of zij vindt van Demi['s uiterlijk/stijl/muziek/et cetera]. Terug on-topic lijkt mij ook beter en ieders mening niet proberen af te kraken, geldt ook voor mij. [;

    On-topic: Eerlijk is eerlijk: ze heeft genoeg meegemaakt in haar leven om songs te kunnen schrijven met deze waarde voor zichzelf en voor anderen, dat is heel knap. Natuurlijk vind ik het afschuwelijk wat ze heeft meegemaakt en moeten doorstaan, maar wauw, ik vind dat ze het heel mooi uitdrukt. De teksten zijn goed, naar mijn smaak meer inhoudelijker. Het is alleen gewoon niet helemaal precies mijn muziek, I dunno exactly what.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Demi is echt de laatste persoon die je "snol" of nep moet noemen. Want zij is in mijn ogen de beste rolemodel die je kunt hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Demi is echt de laatste persoon die je "snol" of nep moet noemen. Want zij is in mijn ogen de beste rolemodel die je kunt hebben.


    Can't control my second personality

    Uneventful schreef:
    Demi is echt de laatste persoon die je "snol" of nep moet noemen. Want zij is in mijn ogen de beste rolemodel die je kunt hebben.


    Precies. En om heel eerlijk te zijn; haar 'nieuwe' kledingstijl en haren en shit die ze de afgelopen jaren flink heeft veranderd hebben mij werkelijk geïnspireerd om mezelf te zijn. Vroeger was ik het meisje dat zich altijd kleedde zoals de rest, omdat ik bang was voor de meningen. En nu, nu ben ik mezelf en dat uit ik mijn kleding, het is wat wijder, wat stoerder, wat gewaagder en ze heeft me daar echt toe geïnspireerd.

    En btw, ik ship Diall echt die hard!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    I don't ship them. But I would appreciate their relationship if they had it.
    Ik vind gewoon dat Niall beter verdiend. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Memoria schreef:
    Haha leuk maar ik ship ze niet (;
    Ookal zouden ze wel goed bij elkaar passen, ze verdienen allebij een goed een lief iemand(:

    Ik vin het altijd wat minder als beroemdheden gaan daten meg beroemdheden :)


    •*• Lululu •*•

    Novak schreef:
    Ik ship ze niet, ik vind Demi echt een schat die iemand zoals Niall verdient, maar ik zie ze gewoon niet samen als een stel.


    That


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Novak schreef:
    Ik ship ze niet, ik vind Demi echt een schat die iemand zoals Niall verdient, maar ik zie ze gewoon niet samen als een stel.

    Niall is daar gewoon te anders voor. Niall verdient gewoon een dood normaal meisje op straat en niet Demi.


    Pretty is just a pretty word.

    Hahaha ik zou het wel leuk vinden.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Naww, wat schattig.
    Ik denk dat ze het niet zo heel erg zou vinden, maar dat ze niet verliefd is. Dat denk ik, aan haar reactie te zien.

    [/maf instinct achtig, ofzo.]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ship Diall niet, maar ik zou het absoluut respecteren als het wel tot een relatie mocht komen. Zelfde heb ik met Zerrie...


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    Ik ship Diall niet, maar ik zou het absoluut respecteren als het wel tot een relatie mocht komen. Zelfde heb ik met Zerrie...


    *high five* Heb precies hetzelfde :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.