• Zoals de titel al zegt, ik zit met een dilemma. Ik heb de afgelopen week 2 versies van het nummer " Ave Maria" gezongen en beiden staan nu op youtube. Omdat ik zelf twijfel welke beter is en ik 1 van de 2 op youtube wil houden, moet ik een keuze maken.

    het ene beeldkwaliteit is wel beter dan het andere, maar ik wil dat jullie mij puur op de stem beoordelen. Mensen op youtube vroegen mij namelijk afgelopen weken om weer een filmpje up te loaden en ik vond de tijd maar niet. 1 van de 2 is bij een vriendin van mij opgenomen, de laatste is op school opgenomen toen ik een lokaal voor mezelf had hahaa, zal er wel dom uit hebben gezien als mensen er langs liepen ( allemaal ramen )Maar goed, 1 van de 2 moet weg!






    Graag een eerlijke mening, bij welke versie hebben jullie meer " gevoel " als ware XD

    Xx

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 9:50 ]

    Twee.


    Tell me about it, stud.

    oke bedankt ! :) het probleem is alleen dat het op de imac niet zoveel echo is, maar bij anderen wel ! daarom twijfel ik ook omdat versie 2 wel erg veel echo is denk ik ! haha

    twee(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    twee.


    That is a perfect copy of reality.

    ik vind het eerste eigenlijk beter en wat een stem ! echt , daar moet je echt iets mee doen , wat een talent (: !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Versie 1 vind ik leuker, maar 2 is wel een stuk duidelijker en ik denk ook iets beter gezongen :3


    i put the fun in funeral

    Twee ;] Mooie stem heb je!


    You are beautiful, you are love.

    Twee is beter qua videokwaliteit/geluid en zang. (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:29 ]

    Bedankt !! :) haha dan zal ik toch maar versie 2 erop houden denk ik XD

    Ik vind ze allebei klinken alsof ze bewerkt zijn. Ik weet niet of dat zo is :3 Maar ik vind 1 beter klinken, maar op 2 vind ik het filmpje 'mooier'

    Ik heb op de imac wat echo toegevoegd, alleen nu bleek dat de echo perongeluk teveel is, want op een gewone pc is de echo niet normaal meer haha ! Alleen kwam er pas achter toen ik ze geupload had :(

    Ik heb versie 2 gehouden :)

    Haha, ik ben benieuwd hoe jij klinkt als jebijvoorbeeld een top 40 liedje zingt xd

    Maar OT: het is prachtig gezongen c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Haha, ik ben benieuwd hoe jij klinkt als jebijvoorbeeld een top 40 liedje zingt xd

    Maar OT: het is prachtig gezongen c:


    dankjewel :) haha top 40 is niet echt mijn ding, tenzij er een popera nummer in de top 40 zou staan XD

    Britsanity schreef:
    Twee is beter qua videokwaliteit/geluid en zang. (;


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.