• ''Ravenclawing your bitch after she doesn't let you Slytherin her Gryiffindoor.''

    Ik volg op Twitter o.a. het account: @RonWeasleyWhore. Met betrekking op Harry Potter en shit tweetten ze soms nogal ''funzige'' tweets. Deze kreeg ik net op mijn timelime en ik lach echt helemaal kapot, Jezus Christus, ik had het niet meer, echt sla me dood, maar jongens AHAHAHAH.

    Moest jij ook lachen? :3

    Hufflepuff's krijgen van mij support!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 0:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stratosphere schreef:
    (...)
    *strakste tangaslip :Y)


    Oh hell no, ik moet die boeken weer lezen, ik kan mezelf nu niet eens meer uitdrukken in de letteren der Rowling. :[

    Ghehe, ik zit in Ravenclaw op Pottermore, lol. [: [mijn ketel - GOUD, NET NIEUW - ontplofte en ik kreeg strafpunten, buh]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Oh hell no, ik moet die boeken weer lezen, ik kan mezelf nu niet eens meer uitdrukken in de letteren der Rowling. :[

    Ghehe, ik zit in Ravenclaw op Pottermore, lol. [: [mijn ketel - GOUD, NET NIEUW - ontplofte en ik kreeg strafpunten, buh]

    Haha ^^ Ik heb ze al vaak genoeg gelezen om dit te kunnen onthouden. Maar mijn hersens zijn dan ook gewoon vreemd, omdat ik veel vaker me concentreer op details, ipv hoofdlijnen. :3 Wat weer tot problemen leidt bij begrijpend-lezen-toetsen bij Nederlands. Engels gaat vreemd genoeg altijd wél goed.
    Enik doe niet aan Pottermore :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Haha ^^ Ik heb ze al vaak genoeg gelezen om dit te kunnen onthouden. Maar mijn hersens zijn dan ook gewoon vreemd, omdat ik veel vaker me concentreer op details, ipv hoofdlijnen. :3 Wat weer tot problemen leidt bij begrijpend-lezen-toetsen bij Nederlands. Engels gaat vreemd genoeg altijd wél goed.
    Enik doe niet aan Pottermore :Y)


    Ik ben ook van de details, ik onthoud dat juist, maar ik heb de boeken al een jaar niet gelezen echt meer, sleeeeecht. Foei, Myke! :[
    Haha, ik vind NL best makkelijk, maar mijn moeder is docent Nederlands, dus ik heb onbeperkt hulp. :3 Engels vind ik gewoon makkelijk, het is heel natuurlijk, haha.

    Haha, ik wel, maar wacht tot het hele boek 2 erop staat i.p.v. een paar hoofdstukken. xD

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 13:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb hem nou wel vijf keer gelezen maar nu heb ik slechts een vaag vermoeden wat het betekent.

    Kan iemand het me even uitleggen?
    :$


    Physics is awesome

    haha geniaal :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oczy schreef:
    Ik heb hem nou wel vijf keer gelezen maar nu heb ik slechts een vaag vermoeden wat het betekent.

    Kan iemand het me even uitleggen?
    :$


    Denk goed na, gewoon goed nadenken en denk aan ''doordenken'', dan kom je er vast uit. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mordin schreef:
    En zoals gewoonlijk worden wij huffelpufs weer vergeten (cat)

    _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mordin schreef:
    En zoals gewoonlijk worden wij huffelpufs weer vergeten (cat)

    Awh,, pour Hufflepuff's, I send some support! *support*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Right in the childhood.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Right in the childhood.


    Ik? o.o Meehp, ik ben idd nog 15 jaar, en doordenkshit vind ik minder, maar dit vond ik genius. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mordin schreef:
    En zoals gewoonlijk worden wij huffelpufs weer vergeten (cat)


    The pen is the tongue of the mind

    Awh, arme Hufflepuff's. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife