• Wie van jullie gaat dit jaar een profielwerkstuk maken?
    (Voor diegene die dat niet doen, welk vak zouden jullie graag willen en waarover?)

    Mijn profielwerkstuk doe ik in het vak wiskunde en het gaat over sudoko's etc. Ik ben wel in 5VWO blijven zitten, maar toch mag ik nu al mijn profielwerkstuk doen. Jeej. En ik krijg hem dit jaar waarschijnlijk af. Jeej.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet volgend jaar mijn profielwerkstuk doen, en ik heb nog géén idee waar ik het over ga doen D:
    Succes ermee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Ik moet volgend jaar mijn profielwerkstuk doen, en ik heb nog géén idee waar ik het over ga doen D:
    Succes ermee!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik moet hem over twee jaar pas doen; ik zit u in de vierde. Maar ik zou echt géen idee hebben. Succes!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn profielwerkstuk ging over een 'roadtrip' naar New York. Dus echt ALLES uitzoeken qua geld en reizen en goedkoopste tripjes, vliegtickets enz.


    To infinity and beyond •

    Geschiedenis: De Romanovs en de Russische Revolutie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb er vorige jaar eentje gemaakt voor geschiedenis, over Srebrenica.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben er al mee bezig. Ik ga The Lion King omzetten in een manga. Voor kunst.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Die van mij moet volgend jaar af zijn maar we mogen dit jaar er al mee beginnen, het onderwerp weet ik nog niet. Ik denk iets met aardrijkskunde of geschiedenis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb hem voor geschiedenis gedaan, de gouden eeuw van de piraten.


    Your make-up is terrible

    Ik doe hem voor biologie, iets met plantjes enzo.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik deed hem vorig jaar, ging over euthanasie


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb mijn Profielwerkstuk gemaakt voor Informatica. Ik heb een compleet absentiesysteem gebouwd voor school. En ja, die doet het ook echt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geschiedenis: WIC en de slavenhandel echt een stom onderwerp maarja...


    No guts no glory.

    Ik heb een gemaakt in 5Havo, over vulkanen. Wat dus hoort bij het vak Aardrijkskunde.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn profielwerkstuk ging over de vergelijking tussen de VOC en de WIC en vooral waarom ze zo op elkaar leken. Ik vond het erg interessant :) (6VWO trouwens)

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 sep 2012 - 17:32 ]


    Life is hard and then we die