• Vanaf 8 uur! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is een pagina die er zo uitziet: deze.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiest al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.





    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet weg, anders had ik zeker geluisterd c:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yay. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja ik doe het nu al D:

    Ghehe, stiekem wil ik hem nog horen voordat ik ff weg ben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Môh, hij doet tnniet op de ipad :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    Môh, hij doet tnniet op de ipad :c

    Nee, helaas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan kom ik wel op mn laptop als ik terug ben van mn rondje lopen ;d
    Geen spannende dingen doen als ik weg ben! (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    http://www41.zippyshare.com/v/4331974/file.html


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www31.zippyshare.com/v/35656181/file.html :3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:16 ]


    Shoganai i ne~

    We gaan heel even offline. We komen zo weer terug en dan post ik een melding in dit topic. Sorry voor al het ongemak, maar mijn programma wil echt niet en ik heb zin om mijn uit het raam te gooien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    We gaan heel even offline. We komen zo weer terug en dan post ik een melding in dit topic. Sorry voor al het ongemak, maar mijn programma wil echt niet en ik heb zin om mijn uit het raam te gooien.


    Je vergat Laptop

    CyberLord schreef:
    We gaan heel even offline. We komen zo weer terug en dan post ik een melding in dit topic. Sorry voor al het ongemak, maar mijn programma wil echt niet en ik heb zin om mijn uit het raam te gooien.
    Je hebt geen idee hoe vaak ik je dat nu al heb horen zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Je hebt geen idee hoe vaak ik je dat nu al heb horen zeggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    We zijn er weeeeer! Als de radio blijft herhalen druk op CTRL - F5


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www2.zippyshare.com/view.jsp?locale=lt&key=6919226


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''