• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:21 ]

    Lioncourt schreef:
    Memoria
          Bedankt! En dankjewel voor het lezen.
    Tja, ik snap ook niet hoe je twee keer iemand kan aanrijden in slechts één jaar. Ik krijg het idee dat hij geen chauffeur moet zijn, hij in niet geconcentreerd genoeg om op de weg te letten.


    De regels zijn gewoon niet scherp genoeg bij Connextion. Ze rijden hier ook vaak idioot genoeg, volgens mij was mijn zusje er ook door ééntje aangereden. Alsof ze nieuwe klanten moeten creeëren door ze zelf aan te rijden en gehandicapt te maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De regels zijn gewoon niet scherp genoeg bij Connextion. Ze rijden hier ook vaak idioot genoeg, volgens mij was mijn zusje er ook door ééntje aangereden. Alsof ze nieuwe klanten moeten creeëren door ze zelf aan te rijden en gehandicapt te maken.

    Gelijk heb je, die lui scheuren altijd alsof hun leven ervan afhangt.
    Was ook blij dat mijn ouders besloten om me niet met een taxi van connexxion naar school te laten gaan. Kut bedrijf, echt waar. Volgens mij kregen we niet eens te horen van 'Goh, sorry dat een medewerker u heeft aangereden.'
    Nee, niets.

    Lioncourt schreef:
    Memoria
          Bedankt! En dankjewel voor het lezen.
    Tja, ik snap ook niet hoe je twee keer iemand kan aanrijden in slechts één jaar. Ik krijg het idee dat hij geen chauffeur moet zijn, hij in niet geconcentreerd genoeg om op de weg te letten.

    Als ik het goed heb gelezen was het tog een chauffeur met allemaal kinderen in de bus? Dat is pas onverantwoordelijk, na jouw ook nog aan te rijden. Die man is een gevaar op de weg


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Als ik het goed heb gelezen was het tog een chauffeur met allemaal kinderen in de bus? Dat is pas onverantwoordelijk, na jouw ook nog aan te rijden. Die man is een gevaar op de weg

    Ja, hij had ook kunnen schrikken toen hij me op het laatste moment zag en hij had toen ook roekeloos het stuur kunnen omgooien zodat hij tegen een lantaarnpaal had kunnen rijden. Gelukkig is dat niet gebeurt.
    Maar die kinderen, hoorde ik later, hebben er niets aan overgehouden en ze waren nog gewoon rustig.