• Als ik een story zou maken over wat er zo'n beetje gebeurt in mijn leven, een soort dagboek eigenlijk, zouden jullie dat dan willen lezen? Het is niet alleen van: lief dagboek, ik ben vandaag met m'n vrienden maaf de stad geweest enz. Maar gewoon gevoelens en emoties die ik graag kwijt wil. Dus zouden jullie dat willen lezen?

    De link naar de story: http://www.quizlet.nl/stories/96700/dont-say-you-know-me-when-i-dont-even-know-myself--my-life/

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:26 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Als je het op een originele en leuke manier schrijft, zou ik het misschien wel lezen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Als je het op een originele en leuke manier schrijft, zou ik het misschien wel lezen. (:


    Dat wil ik ook graag proberen (:


    The sun will rise and we will try again.

    Alleen als het goed geschreven is, er echt dingen plaats vinden en het leuk is om te lezen.
    Niet dat het gewoon een standaard dagboekje is waarin je schrijft; vandaag was saai, ik heb niet veel gedaan.

    Weet je wat ik bedoel?

    Lioncourt schreef:
    Alleen als het goed geschreven is, er echt dingen plaats vinden en het leuk is om te lezen.
    Niet dat het gewoon een standaard dagboekje is waarin je schrijft; vandaag was saai, ik heb niet veel gedaan.

    Weet je wat ik bedoel?


    Dat was ook niet mijn bedoeling, er gaan dingen in staan die echt gebeuren en mijn gevoel daarbij (:


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Dat wil ik ook graag proberen (:


    Zou ik zeker doen! ;)


    You are beautiful, you are love.

    Ik lees dat soort 'autobiografieën' alleen maar als er met een cynische visie op wordt neergekeken en dat ook in de schrijfstijl zit. Maar dat ben ik, hè. Het zal me ook niet ontgaan als het goed is geschreven.


    Searching heavens for another earth

    Wil je me waarschuwen? c:


    Pretty is just a pretty word.

    Voor mij hangt het compleet af van de manier waarop het geschreven is. Op een humoristische/sarcastische/scherpe manier vind ik het wel leuk, maar als het 'zwaarder' is op emotioneel vlak vind ik het meestal iets te persoonlijk om te lezen. Het hangt er dus echt vanaf wat jij ermee doet.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:14 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CURLYMONSTER schreef:
    Wil je me waarschuwen? c:


    Yes, sure! :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Wiarda schreef:
    Voor mij hangt het compleet af van de manier waarop het geschreven is. Op een humoristische/sarcastische/scherpe manier vind ik het wel leuk, maar als het 'zwaarder' is op emotioneel vlak vind ik het meestal iets te persoonlijk om te lezen. Het hangt er dus echt vanaf wat jij ermee doet.



    Het wordt zeg maar wel iets 'zwaarder' haha


    The sun will rise and we will try again.

    In dat geval ben ik bang dat het niet helemaal 'my cup of tea' is, maar ik wens je wel heel veel succes. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    In dat geval ben ik bang dat het niet helemaal 'my cup of tea' is, maar ik wens je wel heel veel succes. (:


    Jammer maar bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    CURLYMONSTER schreef:
    Wil je me waarschuwen? c:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als jij echt iets beleeft wat andere mensen niet beleven wel, anders lijkt het me niet zo veel, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat je wel moet oppassen als je dit soort verhalen (als ik het even zo mag noemen) schrijft omdat ze natuurlijk zéér persoonlijk zijn en als mensen al commentaar gaan geven op jou manier van schrijven of gewoon op de gebeurtenissen kan het wel zijn dat ze je misschien onbewust diep gaan kwetsen. Hou dat dus altijd in je achterhoofd als je iets zo persoonlijks op een website met verhalen neerzet.
    Ik wens je veel succes, maar denk niet dat ik het zal lezen omdat het gewoonweg niet mijn stijl is :')


    The soul needs autumn.