• Dat mijn neus vanvoren staat en niet opzij 8D

    Oke, nee :')
    Dit topic hoort een beetje overal en nergens, dus pleur ik hem hier maar neer.

    Ik ben deze zomer op Musicalkamp geweest, met superleuke mensen. Het was een London Musical Experience, met dus leerkrachten uit Londen West End, en ook bekende namen van bij ons (Belgie), waaronder Hilde Norga, en mensen van Studio 100.
    Mijn eerste week school was echt vreselijk, met bijna elke dag/les in tranen uitbarsten, en gisteren had ik voor het eerst notenleer, waar ik ook al enorm veel schrik voor had. Gelukkig waren de anderen heel vriendelijk enzo, dus daar voelde ik me al opgelucht over.
    Nu kunnen jullie dus wel begrijpen dat ik sowieso al enorm hard uitkijk naar de zomer om weer op kamp te kunnen.
    Daarnet kreeg ik het bericht dat de organisatoren van dat kamp ook iets gepland hebben in de kerstvakantie:
    4 dagen Londen, met musical + meet & greet, danslessen met onze leerkrachten van op kamp en tours doorheen West End!

    Dit maakt me zo ongelooflijk blij, en school kan kruipen waar de zon niet schijnt, want de kans dat ik mag gaan is 99 %.

    Zo, dit moest ik eventjes kwijt :')

    Waar zijn jullie blij om, of juist niet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben blij dat ik eindelijk niet moe ben. :')
    Echt lang geleden dat ik eens een dagje niet moe was.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Whittemore schreef:
    Ik ben echt superblij voor je Evelien! Ik weet hoe ontzettend leuk je dat kamp vond en hoe erg je ernaar toe keek en de verhalen, plus filmpje naderhand, haha. Echt super dat je nu weer in de kerstvakantie gaat! (: Enjoy your time in London! Hoewel ik dat waarschijnlijk nog 1645113 keer tegen je ga zeggen, haha.


    Haha :')
    Ja, dan volgen er waarschijnlijk weer filmpjes :')
    En Owen komt ons weer afbeulen 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omdat ik eindelijk de persoon heb teruggezien die ik al langer dan een jaar wilde terug zien :')


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:06 ]


    That is a perfect copy of reality.