• Dat mijn neus vanvoren staat en niet opzij 8D

    Oke, nee :')
    Dit topic hoort een beetje overal en nergens, dus pleur ik hem hier maar neer.

    Ik ben deze zomer op Musicalkamp geweest, met superleuke mensen. Het was een London Musical Experience, met dus leerkrachten uit Londen West End, en ook bekende namen van bij ons (Belgie), waaronder Hilde Norga, en mensen van Studio 100.
    Mijn eerste week school was echt vreselijk, met bijna elke dag/les in tranen uitbarsten, en gisteren had ik voor het eerst notenleer, waar ik ook al enorm veel schrik voor had. Gelukkig waren de anderen heel vriendelijk enzo, dus daar voelde ik me al opgelucht over.
    Nu kunnen jullie dus wel begrijpen dat ik sowieso al enorm hard uitkijk naar de zomer om weer op kamp te kunnen.
    Daarnet kreeg ik het bericht dat de organisatoren van dat kamp ook iets gepland hebben in de kerstvakantie:
    4 dagen Londen, met musical + meet & greet, danslessen met onze leerkrachten van op kamp en tours doorheen West End!

    Dit maakt me zo ongelooflijk blij, en school kan kruipen waar de zon niet schijnt, want de kans dat ik mag gaan is 99 %.

    Zo, dit moest ik eventjes kwijt :')

    Waar zijn jullie blij om, of juist niet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat super leuk voor je! Ik ben heel erg blij voor je.
    Ik heb m'n huiswerk af, daar ben ik blij om ;3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Wat super leuk voor je! Ik ben heel erg blij voor je.
    Ik heb m'n huiswerk af, daar ben ik blij om ;3


    Hah, huiswerk :')
    Op school is het kopieerapparaat stuk, dus er zijn niet eens cursussen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, dat is leuk voor je!
    Ik ben ontzettend blij dat mijn eerste dagen op de universiteit zo goed gaan. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh, dat lijkt me zo leuk dat musicalkamp. Is zeker wel duur?
    Ik ben niet blij met die stomme keuzelessen die ik heb omdat er al heel veel vol waren. Maar wel blij dat het bijna weekend.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat is echt leuk voor je! (:
    Ik ben blij dat ik het redelijk goed kan vinden in m'n nieuwe klas.


    You are beautiful, you are love.

    Lexus schreef:
    Oh, dat lijkt me zo leuk dat musicalkamp. Is zeker wel duur?
    Ik ben niet blij met die stomme keuzelessen die ik heb omdat er al heel veel vol waren. Maar wel blij dat het bijna weekend.


    Valt eigenlijk nog mee, als je ziet wat we allemaal gaan doen.
    Maar ik krijg sowieso korting/voorrang bij het inschrijven omdat ik mee was deze zomer op kamp (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Valt eigenlijk nog mee, als je ziet wat we allemaal gaan doen.
    Maar ik krijg sowieso korting/voorrang bij het inschrijven omdat ik mee was deze zomer op kamp (:


    Kun je me een site doorsturen? het lijkt me namelijk wel wat ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Kun je me een site doorsturen? het lijkt me namelijk wel wat ;3


    Kan ik nog niet doen, het was een prive-mail, dus het is nog niet bekend voor het publiek, maar zodra het er is wil ik het je wel doorsturen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben blij omdat ik dit jaar wel een leuke klas heb. De andere klassen waar ik in heb gezeten waren ook wel leuk maar deze klas is anders. Ik heb nu echt mensen waar ik een soort klik mee heb. En er zijn wel groepjes maar iedereen gaat ook wel met de rest om. Daarom ben ik dus blij.

    Leuk dat ze ook zoiets organiseren in de kerstvakantie.


    Physics is awesome

    Keegan schreef:
    (...)

    Kan ik nog niet doen, het was een prive-mail, dus het is nog niet bekend voor het publiek, maar zodra het er is wil ik het je wel doorsturen ^^


    Oke, alvast bedankt dan ;]


    Aan niets denken is ook denken.

    Supervet!
    Ik ben blij omdat... Ik de komende twee weekends leuke dingen ga doen en daarna een weekje naar Rome :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat ik eindelijk eens écht zin heb in het schooljaar. Ja, dit meen ik serieus.
    Ik zit namelijk eindelijk op het zo felbegeerde toneel (wat ik al eeuwen wilde), ik doe mee met een ding op school van toneel, ik heb ein-de-lijk weer muziek als vak op school (wat trouwens geweldig awesome is) en ik heb superveel zin in de voorbereidingen op mijn reis naar Zuid-Afrika in de volgende zomervakantie. ^^
    Daarbij hebben we natuurlijk ook nog Quizlet en pianolessen, maar ik ben er nu ook eindelijk achter bij wie ik me echt thuis voel als vriendinnen, en ookal is mijn jaar een beetje verkeerd in de liefde begonnen, ik ben nu alweer hoteldebotel. :3 Nee, niet die jongen die hier op Q zat, aangezien die er alweer af is.
    Dus ^^

    Maar wel kut voor je dat het zo minder gaat op school. Ik ben zelf ook een beetje geschrokken en mijn moeder wil nu een test gaan laten doen op welk niveau ik het beste pas. Ik ben hier eigenlijk best wel bang voor dat ik het beste pas op HAVO en dat ik daardoor naar een andere klas/jaar, etc moet.
    Ik heb hier dus totaal géén zin in, omdat ik gewoon zo gewend ben enzo.
    Maar wel fijn voor je dat je wel iets hebt om naar uit te kijken. Dat is altijd beter! *O*


    Deep inside, I've never felt alive


    Ik ben blij dat ik maar 1 serieus erge leerkracht heb dit jaar.
    Maar écht erg.
    En mijn leerkracht Geschiedenis heeft een naam gevonden om mij te onthouden.
    Naïs ~ Maïs ~ Kip.
    --'

    Ik ben echt superblij voor je Evelien! Ik weet hoe ontzettend leuk je dat kamp vond en hoe erg je ernaar toe keek en de verhalen, plus filmpje naderhand, haha. Echt super dat je nu weer in de kerstvakantie gaat! (: Enjoy your time in London! Hoewel ik dat waarschijnlijk nog 1645113 keer tegen je ga zeggen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ben blij dat ik in een leuke klas zit en dat Latijn me goed bevalt (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."