• Hi !
    Weet er iemand toevallig een winkel waar ze een top zoals dit en iets in de aard van dit? Het laatste is een soort hemdje.
    Ik heb al in de H&M gekeken en daar vind ik het dus niet, maar ik zou het eigenlijk wel erg graag hebben :Y)

    Ik heb zoiets in de Vila gezien, laatst


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    nerveus schreef:
    Bij die Primark of bij de Bershka of misschien bij Vero Moda?
    Dat is allemaal ongeveer in die stijl ;)

    Daar was ik gister, en daar zag ik een soortgelijk iets.


    The odds are néver in our favor.

    Instagram schreef:
    Ik heb zoiets in de Vila gezien, laatst

    Oh, die winkel lijkt leuk -ik kende 'm niet haha en ben nu op de site aan het zien

    Bij de Primark ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Bij de Primark ?

    Maar ik snap die site niet en dan moet ik helemaal tot in Luik (volgens mijn internet toch) en dat is ver :Y)

    In de america today? Of de zara, vero moda, magno, H&M,...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Forever21

    Lol, ik dacht idd ook aan Tops van Harry Potter :'D.
    Maar ik dacht ook aan Forever 21, New Look, Appel's, en enkele andere deie al gezegd zijn maar ik zou het écht niet zeker kunnen zeggen.


    There will be beauty from pain.

    Hmm.. Primark, River Island?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 22:18 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Affetto schreef:
    Hmm.. Primark, River Island?


    Tell me about it, stud.

    Engelse modeketen, zoals Primark, River Island, New Look etc. verkopen dit soort kleding altijd. Misschien eens op internet kijken?


    Tell me about it, stud.

    Ik heb zo een soort van bloesje van bij esprit , maar bij vero moda of only zou je het ook wel kunnen vinden !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ASTRONAUTx schreef:
    Not my style, dus heb geen idee, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.