• Hier ben ik dan weer met een probleem c;
    Ik ga namelijk binnekort naar de kapper, en ik vroeg me af als je een schuine ponny vraagt, wat je juist krijgt. Ik heb al afbeeldingen gezien op internet maar ik vertrouw daar toch niet op, heeft iemand hier misschien schuine pony? Of iemand die je kent en schuine pony heeft? Wil je dan vertellen of dat mooi is of niet? Want die afbeelding op google kunnen gemakkelijk gefotoshopt zijn c;

    Informatie;
    - Ik heb lang blond haar
    - Geen krullen c;
    - Zou het graag emo achtig hebben

    Groeit het dan nog verder zoals dit:



    &




    Is dat schuine pony of niet?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:59 ]


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Hi, ehhm, ja ik ben naar de kapper geweest en toen wou ik ook zo'n ding en ik heb krullen dus dat maakte ik stijl elke dag. Weet niet of je stijl haart hebt en wat voor model je dan precies wilt. Ik had het een beetje scene achtig of zo. Dus ja ik kan niet echt veel zeggen nu ;o


    Shit Could Be Worse.

    Ik heb een schuine pony gehad ;x


    26 - 02 - '16

    Oh hahaha, wel leuk hoor :3


    Shit Could Be Worse.

    RockThisShit schreef:
    Hi, ehhm, ja ik ben naar de kapper geweest en toen wou ik ook zo'n ding en ik heb krullen dus dat maakte ik stijl elke dag. Weet niet of je stijl haart hebt en wat voor model je dan precies wilt. Ik had het een beetje scene achtig of zo. Dus ja ik kan niet echt veel zeggen nu ;o


    Er is informatie bij gekomen c;


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Rechte pony, schuine pony, géén pony: ik heb het allemaal gehad *O*
    Als je nu al pony hebt, kun je die heel makkelijk maken door je pony 0,5 à 1 cm langs je middenscheiding naar de kant trekken waar dan het meeste haar zit. De kapper zorgt er dan ook nog een extra voor dat je pony dan mooi schuin afloopt, zodat ie niet gewoon naar een kant zit :')
    Ik heb wel foto's, maar die kan ik nu even niet plaatsen, omdat ik op mijn mobiel zit ^^
    Misschien vanavond... ^^
    Heb je misschien een foto van je gezicht (graag mét voorhoofd, anders kan ik het niet inschatten)?


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is meer scene dan emo, het moet je ook wel echt staan. Ik heb het ook gehad. Houd er wel rekening mee dat het heel de dag in je gezicht zit.
    Maar als je het leuk vind moet je het gewoon doen! ^^


    Life is full of fake people

    Uhm,ik ben dus twee keer hier voor naar de kapper gegaan.
    1e keer gewoon gezegd dat ik het schuin wil over me oog. en toen kwam het er een beetje slap zeg maar,, toen ben ik nog een keer gegaan met een foto en toen is het goed gedaan, ik zou ook naar een kapper gaan waar ze dit soort kapsels ook kennen. Hopelijk helpt dit (:


    Shit Could Be Worse.

    Neem een foto mee naar de kapper van wat je wilt, heel simpel ;3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Bedankt allemaal, ik ga dit best eens uitproberen in een vakantie c;


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Ik heb een schuine pony gehad. Dat zag er ongeveer zo uit:



    Maar het hangt er van af hoe ver je je scheiding naar links/rechts doet, dan kan het inderdaad op die plaatjes lijken die jij laat zien. (:


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Ik heb een schuine pony gehad. Dat zag er ongeveer zo uit:



    Maar het hangt er van af hoe ver je je scheiding naar links/rechts doet, dan kan het inderdaad op die plaatjes lijken die jij laat zien. (:


    Je plaatje werkt niet ;x


    26 - 02 - '16

    Btw, je moet wel je gezicht goed schoonmaken als je het zo hebt. Je haar hangt steeds voor je voorhoofd en dan kan het niet ademen zeg maar ;oo
    Ik heb daarom ook best veel last gehad van pukkeltjes of zo. x


    Shit Could Be Worse.

    Zie hier, een schuine pony:



    Dus, een pony die schuin geknipt is en afloopt in een punt (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'


    Dit is mijn schuine pony ;p Niet helemaal goed zichtbaar, maar ik heb een middenscheiding aan de rechterkant en vanaf daar loopt mijn pony schuin af. Bij mij zit er wel slag in.

    De afbeelding lijkt mij geen schuine pony. Ik geloof dat ze haar haar gewoon naar één kant heeft gedaan.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dat is al het haar naar één kant gekamt en dan bus haarlak er overheen en de hele dag die lok voor je ogen wegvegen.
    Een schuine pony is héél anders.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.