• Dat ik onhandig ben wist ik al (ik heb een keer bijna mijn duim eraf gesneden tijdens het appel schillen waardoor de nagel heel vreemd groeit en er een gigantisch litteken op mijn duim zit), maar vandaag is echt het toppunt.
    Ik liet op een al heel onhandige manier een glas vallen. Braaf als ik ben besloot ik het op te ruimen (op blote voeten *facepalm). Sta ik per ongeluk in een stukje glas waardoor ik schrik, uitglijd en onhandig val in het glas...
    Mijn hele been open met allemaal sneetjes en een wat diepere, ik naar dokter. Die zei dat het niet gehecht hoefde te worden, maar dat dat een litteken zou worden. En dus besloot hij heel leuk dat hij toch maar het diepe sneetje ging hechten.
    Zit ik dan met een open been met één hechting erin. Het is wel mijn eerste hechting *zucht. Weer een levenservaring erbij.
    En hoe was jullie dag?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Au, dat moet pijn doen. Een vriend van me heeft zich vandaag ook open gehaald aan glas (hij kwam iets te hard tegen een raam aan, dus op zijn eerste schooldag heeft hij zowel een kantineraam als zijn rug gesloopt). Pijnlijk. Kan je er verder nog wel op lopen, etc.?
    Vandaag heb ik al mijn docenten in kilts zien marcheren, een vrij traumatiserend gezicht. Ach, aan de andere kant; het is nog altijd beter dan je conrector in niets anders dan een minirokje zien. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Au, dat moet pijn doen. Een vriend van me heeft zich vandaag ook open gehaald aan glas (hij kwam iets te hard tegen een raam aan, dus op zijn eerste schooldag heeft hij zowel een kantineraam als zijn rug gesloopt). Pijnlijk. Kan je er verder nog wel op lopen, etc.?
    Vandaag heb ik al mijn docenten in kilts zien marcheren, een vrij traumatiserend gezicht. Ach, aan de andere kant; het is nog altijd beter dan je conrector in niets anders dan een minirokje zien. :W


    Ik kan wel lopen, maar heel stijf, want het trekt heel erg. En die hechting jeukt als de tyfus.
    Wie wil er nu geen leraren in kilts zien....


    #WWED - What Would Emma Do?

    WeCaptureIt schreef:
    Beterschap!
    maar ik heb een keer een hechting moeten hebben door een NOG dommere reden. Ik was gewoon langs de stoel gaan zitten in plaats van erop!
    Komaan, dat is echt nog stommer dan wat jou is overkomen.

    daarnaast heb ik ook al eens mijn pols gebroken door te struikelen over mijn eigen voeten!!!


    En ik maar denken dat ik de onhandigste persoon op aarde ben.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oei. DAt doet pijn, dat weet ik helaas.
    ik ben niet blij dat ik elke dag 8 uur les heb--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Feline schreef:
    Auwtsch ;o


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.