• Dat ik onhandig ben wist ik al (ik heb een keer bijna mijn duim eraf gesneden tijdens het appel schillen waardoor de nagel heel vreemd groeit en er een gigantisch litteken op mijn duim zit), maar vandaag is echt het toppunt.
    Ik liet op een al heel onhandige manier een glas vallen. Braaf als ik ben besloot ik het op te ruimen (op blote voeten *facepalm). Sta ik per ongeluk in een stukje glas waardoor ik schrik, uitglijd en onhandig val in het glas...
    Mijn hele been open met allemaal sneetjes en een wat diepere, ik naar dokter. Die zei dat het niet gehecht hoefde te worden, maar dat dat een litteken zou worden. En dus besloot hij heel leuk dat hij toch maar het diepe sneetje ging hechten.
    Zit ik dan met een open been met één hechting erin. Het is wel mijn eerste hechting *zucht. Weer een levenservaring erbij.
    En hoe was jullie dag?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb 5 lesuren school gehad en ben de hele dag klunzig geweest met een pen.
    Liet hem elke keer vallen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is wel heel veel pech hebben zeg.
    Beterschap en succes ermee!
    Mijn dag ging op zich wel goed. Ik begin te wennen aan het feit dat ik nu elke dag met de trein moet en de school bevalt me ook wel gelukkig. Jammer dat ik soms nog een beetje heel erg socially awkward ben. :')

    Wow, hoe krijg je het voor elkaar xD Maar van fouten leer je hè! (; En ik vind het wel heel erg balen voor je. Hopelijk voelt het snel beter!


    You are beautiful, you are love.

    Ik haat wiskunde en huiwerk, heb ik vandaag ontdekt. Of, ik wist het al, maar nu weet ik het zeker.
    En Frans valt redelijk mee.

    Oei, dat heb ik ook eens gehad!
    En juist die kleinste stukjes glas, zijn ontzettend pijnlijk!
    Mijn dag was verder rustig. Niks bijzonders gebeurd.


    Tell me about it, stud.

    Auw, lijkt me pijnlijk! Maar ik herken het, ik ben ook niet het meest handige persoon dat op deze aardbol rondloopt. Mijn hoogtepunt was toch wel dat ik uitgleed op een trap in de druipsteengrotten in Frankrijk en drie mensen in mijn val meenam. Ik wist niet hoe snel ik me moest verontschuldigen tegenover die mensen.


    Searching heavens for another earth

    Dat is wel onhandig, ik ben een keer in prikkeldraad blijven hangen dus nu heb ik ook een klein litteken op mijn rechter boven been.

    Veel beterschap en veel sterkte!


    Physics is awesome

    Auwtsch ;o


    26 - 02 - '16

    Dat klinkt als iets dat ik ook zou doen... Dat soort dingen gebeuren mij altijd!
    Voor de rest is mijn nieuwe klas heel erg vervelend!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Goed. Maar ik ben wel ooit een keer midden op de speelplaats van een trap gevallen. De trap naar buiten, de laatste treden. Mijn boekentas was zo zwaar dat ik mezelf niet meer kon rechthouden toen ik struikelde en toen viel ik op handen en knieën op de grond. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Beterschap!
    maar ik heb een keer een hechting moeten hebben door een NOG dommere reden. Ik was gewoon langs de stoel gaan zitten in plaats van erop!
    Komaan, dat is echt nog stommer dan wat jou is overkomen.

    daarnaast heb ik ook al eens mijn pols gebroken door te struikelen over mijn eigen voeten!!!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:36 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    aauwwtch. Ik ben ooit eens gevallen en moest mijn teen laten naaien. Was echt eng. Is een beetje een gruwelverhaal.

    Voor de rest was mijn dag vrij goed. (: Veel beterschap!


    Tears are words the heart can't say.

    Aah beterschap!
    Ik heb een keer prongelijk mijn tas in het gezicht van een leraar gegooid en daarna toen ik mijn tas wilde pakken en sorry zeggen. Struikelde ik over mijn eigen voet (godzijdank is die leraar nu met pensioen)


    Can't control my second personality

    Auw!
    Ik moest met NT een keer zagen met een automatische figuurzaag
    (en heel de klas was bang in de vinger te zagen)
    Raad eens: ik doe dat dus...
    Ik schrik me kapot WAAAAAH HIJ IS ERAF!! maar dat was niet fieuw...
    En ik loop naar de leraar: mag ik een doekje?
    En mijn vriendin wil iets vragen en ik zeg heel even wachten (ze had niet eens door dat ik dom was geweest haha)

    Ik ben blij dat ik niet heb zitten huilen als een baby
    (ik ben zo niet ;p)

    Oei. Dat doet pijn. Beterschap.
    Ik moest tot half 5 naar school en toen weer eten en urgh. Ik ben moe. En urgh. Urgh. Ja.


    Food.