• Oké velen van jullie zouden Tim Davis niet kennen, hij is al jaren actief bij "The Heritage Singers" een chirstelijke gospell muziek groep, hij is voical coach bij de hitserie Glee, en hij heeft een aantal samenwerkingen in een aantal Disney parken gehad.
    Maar mijn vraag is wat vinden jullie nou van hoe Tim zingt, ik weet het het is niet echt van nu, maar voor mij betekent hij veel en heeft hij mij ook geholpen in tijden dat ik het moeilijk heb gehad.
    Dus zouden jullie misschien je mening kunnen geven over hoe Tim het doet.



    Edit:Tim heeft me zoujuist op twitter gevolgd!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:35 ]

    Ik vind het wel redelijk mooi


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik vind het wel redelijk mooi
    Zou ik misschien dan vragen welk stukje

    Niet mijn muziek. Maar de vraag is hoe hij het doet en hij kan zeker goed zingen!


    You are beautiful, you are love.

    Mmm ik vind hem beter zingen dat ik had verwacht
    En opzich best wel mooi, ik snap wel dat je hier steun uit kunt halen


    Can't control my second personality

    1Demy schreef:
    (...)Zou ik misschien dan vragen welk stukje


    Een beetje aan het begin


    26 - 02 - '16

    Aan het bein zingt hij echt mooi ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cydonia schreef:
    Niet mijn muziek. Maar de vraag is hoe hij het doet en hij kan zeker goed zingen!
    Mijn beste vriendin kende hem ook al, en ze hoorde hem eens zingen. maar toen ze dit hoorde stond ze al helemaal verstelt

    Elly4ever schreef:
    Mmm ik vind hem beter zingen dat ik had verwacht
    En opzich best wel mooi, ik snap wel dat je hier steun uit kunt halen
    Klopt. En ik heb hem ookal gesproken op twitter, ik heb letterlijk in tranen gezeten toen hij mijn tweets beantwoorde, ik heb zelfs een foto voor hem gemaakt en die heeft hij gezien <3

    Sorry dat ik dit omhoog bump maar Tim followed me on twitter!!!!!