• Hier wachtte ik al een tijdje op. En nu ik de trailer gezien heb denk ik maar één ding; WIL IK ZIEN! :9~
    28 februari 2013 in de bioscoop

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:41 ]

    Red Riding Hood was leuk, één verfilming van Snow White vond ik prima, maar om nou elk sprookje te gaan verfilmen, gosh. Pak een pen en papier en ga eens iets nieuws uitwerken of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wordt ie gewoon 12+?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom iedereen zo'n groot probleem maakt van die wapens. Het is waar dat er negenhonderd jaar geleden nog geen machinegeweren of wat dan ook bestonden, maar ik durf te wedden dat er toen ook geen lelijke vrouwen op bezems rondvlogen. Kortom: het is fantasy en er wordt verder geen exact jaartal genoemd, dus in mijn ogen is er niets mis mee.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Endure schreef:
    Gatver, net zo slecht als Red Riding Hood, dat zie ik zo al. Afschuwelijk --''

    Red Riding Hood was in mijn ogen inderdaad niet echt een goede film, dat kwam vooral omdat het sprookje er niet goed in verwerkt was. Maargoed, als je naar die film in het algemeen bekijkt, is hij best wel saai. Er gebeuren niet zoveel dingen.

    Deze film daarentegen is compleet anders dus ik denk juist het tegenovergestelde als jij. Ik denk dat deze film ontzettend leuk is.

    Whittemore schreef:
    Red Riding Hood was leuk, één verfilming van Snow White vond ik prima, maar om nou elk sprookje te gaan verfilmen, gosh. Pak een pen en papier en ga eens iets nieuws uitwerken of zo.

    Volgens mij was deze film al gepland voor die films van Snow White (/mirror mirror). But not sure.

    In ieder geval, ik vind het niet erg. Zo lang het maar leuke films zijn, toch?

    Mercurial schreef:
    Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom iedereen zo'n groot probleem maakt van die wapens. Het is waar dat er negenhonderd jaar geleden nog geen machinegeweren of wat dan ook bestonden, maar ik durf te wedden dat er toen ook geen lelijke vrouwen op bezems rondvlogen. Kortom: het is fantasy en er wordt verder geen exact jaartal genoemd, dus in mijn ogen is er niets mis mee.

    Eindelijk, iemand die het snapt! :Y)

    Aztec schreef:
    Wordt ie gewoon 12+?

    Ik neem aan van wel.

    lijkt me wel leuk, waneer kan je hem voor het eerst zien ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hans en Grietje is een van mijn favoriete sprookjes en eigenlijk heb ik er geen problemen mee dat ze dit verhaal omzetten naar iets met moderne filmtechniek. Vind het alleen jammer dat ze een soort van 'vervolg' hebben gemaakt van het sprookje in plaats van het verder uit te werken.


    Searching heavens for another earth

    Helvetios schreef:
    Hans en Grietje is een van mijn favoriete sprookjes en eigenlijk heb ik er geen problemen mee dat ze dit verhaal omzetten naar iets met moderne filmtechniek. Vind het alleen jammer dat ze een soort van 'vervolg' hebben gemaakt van het sprookje in plaats van het verder uit te werken.

    Heb je gelijk in. Maar aan de andere kant; wat valt er nog te filmen?
    Ik denk dat als ze het sprookje zelf hadden gedaan, mensen het zat zouden worden. Aangezien het dan weer zo'n typische verfilming is. Nu is het juist iets compleet anders.

    Memoria schreef:
    lijkt me wel leuk, waneer kan je hem voor het eerst zien ?

    In Nederland is hij op 28 februari 2013 in de bioscoop.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Heb je gelijk in. Maar aan de andere kant; wat valt er nog te filmen?
    Ik denk dat als ze het sprookje zelf hadden gedaan, mensen het zat zouden worden. Aangezien het dan weer zo'n typische verfilming is. Nu is het juist iets compleet anders.


    Dat is dan ook weer waar, maar ik denk dan altijd: waarom iets onder die naam verfilmen als het uiteindelijk een hele andere richting uitgaat?


    Searching heavens for another earth

    Hans en Grietje is mijn favoriete sprookje, altijd al geweest. Dus ik zou hem wel willen zien, al gaat het idee van het originele sprookje wel helemaal weg..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Helvetios schreef:
    (...)

    Dat is dan ook weer waar, maar ik denk dan altijd: waarom iets onder die naam verfilmen als het uiteindelijk een hele andere richting uitgaat?

    Als ze het onder een andere naam zouden doen, zouden mensen misschien gaan klagen dat het nageaapt is van het sprookje.

    Saigon schreef:
    Hans en Grietje is mijn favoriete sprookje, altijd al geweest. Dus ik zou hem wel willen zien, al gaat het idee van het originele sprookje wel helemaal weg..

    Ja dat klopt. Maar dit is ook niet echt het sprookje zelf, eerder een verzonnen vervolg, maar dat begreep je natuurlijk zelf ook al wel haha. :3