• Hier wachtte ik al een tijdje op. En nu ik de trailer gezien heb denk ik maar één ding; WIL IK ZIEN! :9~
    28 februari 2013 in de bioscoop

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:41 ]

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik vind het juist wel leuk en origineel.

    Ik vind het ook wel origineel, maar het is totaal niet mijn smaak. Het is ook niet bedoeld als negatief commentaar op de film; ik weet zeker dat hij vast heel goed zal zijn, maar het is gewoon niet mijn ding. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ze gebruiken wapens van nu in een film die zich af speelt in de middeleeuwen. Sorry maar dat vind ik wel een beetje ongeloofwaardig.


    Physics is awesome

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Yes! Positief commentaar! *O*
    haha.

    Een film met geweren en heksen die vermoord worden. Dat zou ik altijd leuk vinden als het goed gemaakt is xd Hoewel ik het ermee eens ben dat ze de wapens wel anders hadden moeten doen, omdat het niet klopt met het tijdperk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alduin schreef:
    Ik vind het nogal dom dat ze die wapens zo hedendaags hebben gemaakt, dat klopt niet echt met de tijdsbepaling. Het ziet er zo middeleeuws uit. En dan zetten ze daar zo'n machine geweer tussen.
    Voor de rest lijkt hij me wel awesome. Wil ik zeker ook zien!

    Ik vind eigenlijk dat ze best goed werk hebben geleverd met die wapens. Het zijn geen hedendaagse wapens namelijk, je kan zien dat er veel inspiratie is genomen van vroeger uit.
    Zoals de kruisboog. Ook zijn de wapens niet zo netjes als nu, maar iets slordiger en vorser.

    Oeh, oeh, deze had ik al een tijdje op mijn 'to see' lijstje staan ^^

    Hel schreef:
    Oeh, oeh, deze had ik al een tijdje op mijn 'to see' lijstje staan ^^

    Nice! Ik ook!
    Alleen duurt het nog wel even voordat hij in de bios is. :c

    Assassin schreef:
    Hoe ver gaan ze hier nou mee? Het word een beetje onorgineel eigenlijk.


    Precies. Ik hou er ook niet van dat ze oorspronkelijke sprookjes opeens heel modern en totaal anders gaan maken en hun betekenis helemaal afdoen. Dat vind ik eigenlijk verkrachting van het verhaal...
    Ik vind hem trouwens ook iets te veel actie denk ik.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Nep in welk opzicht?

    Gewoon met dat heksen gejaag enzo. Maar dat is mijn mening, jij kan het een hele leuke film vinden.


    The odds are néver in our favor.

    Lexus schreef:
    (...)

    Precies. Ik hou er ook niet van dat ze oorspronkelijke sprookjes opeens heel modern en totaal anders gaan maken en hun betekenis helemaal afdoen. Dat vind ik eigenlijk verkrachting van het verhaal...
    Ik vind hem trouwens ook iets te veel actie denk ik.

    Kan je vinden inderdaad.
    Maar je moet wel begrijpen dat dit een film is die niet voor kinderen is bedoelt en er dus wel een beetje meer actie in mag zitten. Voornamelijk voor de volwassenen, de meesten vinden het toch leuker om actiefilms te zien.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Kan je vinden inderdaad.
    Maar je moet wel begrijpen dat dit een film is die niet voor kinderen is bedoelt en er dus wel een beetje meer actie in mag zitten. Voornamelijk voor de volwassenen, de meesten vinden het toch leuker om actiefilms te zien.


    Dat is waar, maar dat is mijn persoonlijke smaak dus.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lijkt me nog best een coole film, alleen dat met die wapens klopt inderdaad niet echt :'D


    As travars

    Raffe schreef:
    Lijkt me nog best een coole film, alleen dat met die wapens klopt inderdaad niet echt :'D

    Gedeeltelijk wel, zoals ik al in een ander comment had gezegd.
    Maar alsof een huis van snoep en heksen wel kloppen? Het is fantasy dus dan kun je van alles verwachten. ^^

    Deze film lijkt me echt geweldig! Wel jammer dat het nog zo lang duurt totdat hij uitkomt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Gatver, net zo slecht als Red Riding Hood, dat zie ik zo al. Afschuwelijk --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik vind eigenlijk dat ze best goed werk hebben geleverd met die wapens. Het zijn geen hedendaagse wapens namelijk, je kan zien dat er veel inspiratie is genomen van vroeger uit.
    Zoals de kruisboog. Ook zijn de wapens niet zo netjes als nu, maar iets slordiger en vorser.


    Als ze zulke wapens echt vroeger hadden gehad dan zouden al die oorlogen veel sneller zijn afgelopen.


    Physics is awesome