In mijn andere topic hebben jullie vast al gelezen dat ik sinds maart bezig ben om op een andere school te raken. Ik ben al 4 jaar bezig op een andere, een school die gewoon álles verpest. Dan niet alleen voor mij maar voor talloze leerlingen. Leerlingen die enorme studieschulden erdoor krijgen, ze raken dingen kwijt, alles gaat fout.
Nu ben ik al 2 dagen bezig om uit te zoeken of ik wel of niet aangenomen ben. Vandaag zou ik terug worden gebeld of ik aangenomen ben of niet, mooi niet dus. Uiteindelijk heeft mijn moeder weer gebeld, kreeg eerst iemand aan de telefoon die zei dat ze vorige week had gebeld (ik was op vakantie toen) en dat ik maar had op moeten nemen. Daarna kreeg ze een andere mevrouw en mijn moeder heeft alles weer uitgelegd, vertelt ze dat ik misschien niet eens aagenomen word omdat ik al 4 jaar bezig ben en niet meer gefinancieerd word daardoor! Ze houden me al zo lang aan het lijntje gewoon, zonder ook maar iets te zeggen. Ik zou een lijst moeten inleveren over wat ik allemaal gehad heb, die heb ik persoonlijk op die school afgeleverd aan de balie daar, toch hoor ik steeds dat ik die niet heb gebracht. Die vrouw vind het echt heel lullig voor mij, waardoor ze extra haar best gaat doen, nu pas. Morgen word ik teruggebeld of ik op de introductie kan komen en vrijdag weet ik pas of ik ben aangenomen. Dat terwijl school gister zou zijn begonnen.
-introductiedag is voor de eerstejaars, ik zou instromen als een 3de jaars-
Op mijn vorige school is het geestelijk helemaal de soep in gelopen bij mij, over zulke dingen ben ik hartstikke onzeker geworden. Dit doet er allemaal nog even een schepje bovenop.
Your make-up is terrible