• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    *mineetopiccss. schrijf morgen*


    Shit Could Be Worse.

    Luca Ayan Basilio
    Slenterend loop ik over straat en trap dan tegen een blikje die zich midden op de weg bevindt. Met mijn ogen volg ik het blikje en zie dan hoe het met een luide plof tegen een auto botst en een aantal schrammen achterlaat. Ik grinnik even en begraaf dan mijn handen nog wat dieper in mijn zakken terwijl ik fluitend verder de koude nacht in trek. Na een vijftal minuutjes heb ik het gevoel dat iemand me bespied en werp een blik over mijn schouder. Er is niets te zien dus draai ik me weer om en trek de kap van mijn sweater wat beter over mijn hoofd. Na een tiental minuutjes te hebben gelopen, voel ik opeens iets tegen mijn achterhoofd klappen, waardoor ik omkijk en recht in de gezichten kijk van twee mannen met zwarte bivakmutsen op. Één van de twee mannen loopt op me af en laat zich met een plof op me vallen, waardoor we allebei op de koude grond terechtkomen. 'Jézus man, wat is jou probleem?' Schreeuw ik en ik probeer hem van me af te duwen. Hij blijft even verstijfd naar me kijken en daarna haalt hij uit met zijn vuist richting mijn kaak. Dat was nu juist het enige dat hij beter niet kon doen.Met al mijn kracht duw ik hem van me af en gooi ik hem een heel eind verder. Daarna loop ik met grote passen naar de andere man en deel een paar klappen uit. Ik ben zo helemaal opgegaan in het gevecht dat ik niet door heb dat de andere man ondertussen al is opgestaan en een spuitje in mijn arm duwt. Ik voel een stekende pijn en kijk beduusd naar het naaldje dat uit mijn arm steekt..Ik ben zo verbaasd dat ik de andere man uit het oog verlies, waardoor hij me meteen volop op mijn lip slaat . Ik wankel naar achteren maar herstel me snel en loop daarna naar de twee mannen en vecht alsof mijn leven ervan afhangt. Dit heeft echter niet veel zin want daarna voel ik onmiddellijk de waasheid in mijn hoofd en zak door mijn benen. Ik hoor de mannen nog wat mompelen voor ik helemaal weg ben. 'Ze hadden ons wel mogen waarschuwen voor dit schorem hier.'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:58 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (whoooola, hier is het vet veel :'o
    Op de iPad, was het niets? Naja, ik laat hem nu zo hoor.)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Miley Amy Campbell

    Lachend loop ik naar buiten. De kroeg was benauwd en het stonk er naar rook, maar ik kwam er nu zo vaak dat dat een gewoonte is, bovendien dachten mijn ouders daardoor dat ik verslaafd was aan roken en om hun gezichten dan te zien als ze het weer rOken, dat was hilarisch. Mijn beste vriendin belandt in de zoveelste lachbui. Ze was hartstikke aangeschoten. Ik schud lachen mijn hoofd e haal mijn fiets van het slot. 'Je kan zo niet fietsen hoor,' grinnik ik. Zelf had ik geen druppel alcohol op, alleen een sigaret gerookt, maar een keer in de zoveeltijd kon wel. Ik grinnik en stap op mijn fiets. Na veel gestuntel lukt dat mijn beste vriendin Ook. Langzaam fietsen we weg, richting huis. Af en toe slingert ze gevaarlijk, wat mijn bezorgdheid doet toenemen. 'We worden achtervolgd,' begint ze opeens te lachen. Verbaasd kijk ik over mijn schouder en zie een auto langzaam rijden. Ik weet dat ze gelijk heeft, maar geloof het niet. 'Je ziet spoken en je bent dronken.' Ik grijns en fiets rustig door. Voor haar huis zeg ik haar gedag en vervolg mijn route naar huis. Ik rijd het steegje in naar de garage. Ineens voel ik een hand op mijn mond. Ik trap wilt om me heen en wil gillen. Maar de hand op mijn mond voorkomt dan. Vaag zie ik een auto en herken die als degene die ons achtervolgde. Paniek slaat toe, maar lang de tijd daar aan te denken heb ik niet. Alles wordt zwart en nog net voordat alles zwart wordt stelt een vraag zich op in mijn hoofd. Zouden mijn ouders me gaan zoeken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew Simons

    Ik kan niet zo goed lopen aangezien de straat onder mijn voeten leek te golven als de noorder zee. Ik lach en hou me vast aan een lantaren paal die dicht bij me staat. Ik leun er tegen en schater het uit om de grap die ik in mijn hoofd heb. Een auto stopt naast me en een jongenman. Ik weet niet hoe of wat maar ik voel me instorten en lig plots achterin de auto.

    [ik weet niet hoe ik moet posten met Jennifer Jones]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ik weet niet hoe ik moet posten met Jennifer Jones]
    [Daar moet je pas mee beginnen als de vracht komt OF ze doe mee aan de ontvoering van iemand die al geweest is.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ja, wat moet je doen als je de ontvoering beschreven hebt, doen alsof je in de bus zit... Of wat??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Excitatio schreef:
    (whoooola, hier is het vet veel :'o
    Op de iPad, was het niets? Naja, ik laat hem nu zo hoor.)
    *dat is een heel hoofdstukje voor mij!*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    [Ja, wat moet je doen als je de ontvoering beschreven hebt, doen alsof je in de bus zit... Of wat??]
    Eventueel, de aankomst kan ook.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Kunnen we niet beter door gaan naar de dagen dat ze al weten wat er aan de hand is enzo dat iedereen elkaar net een beetje leert kennen?]

    [laat iedereen eerst hun ontvoering omschrijven. Dat is wel zo eerlijk]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [laat iedereen eerst hun ontvoering omschrijven. Dat is wel zo eerlijk]


    [True]

    [Ik doe wel, dat ze in de vrachtwagen zitten en ze niks zien, maar wel met elkaar kunnen praten, dan moeten zealles op tast doen, haha! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [laat iedereen eerst hun ontvoering omschrijven. Dat is wel zo eerlijk]
    [Goed plan, naomi wacht daar dan even mee.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque