• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ik ga wel mee' zeg ik, eigenlijk alleen om niet verder ondervraagt te worden.
    Ik loop achter jake aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ga- ga weg.' zeg ik met een trillende stem. Ik wil niet dat iemand me zo ziet. Ik pak een hoodie en trek die over mijn kleren aan. Ik moet hier weg. Ik zet mijn kap op, open het raam en spring er uit. Ik wil weglopen als iemand mijn arm beetneemt. Jake. 'Laat me los.' zeg ik met overslaande stem en nog steeds lopen de tranen over mijn wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik slik even. Die had ik niet zien aankomen. "Wow en we zijn hiernet een dag." Zeg ik zonder geluid zodart niemand het kan horen. "Ik wil opzich wel, maar ik denk niet dat zr behoefde heeft aan twee gasten aan haar deur die beidde niet goed in troosten zijn." Zeg ik terwijl ik door mijn inmiddels zachte cornflakes roer. Maar JAke en Dan lopen al weg. Zuchtend blijf ik zitten.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessy Evans
    'Jade.' zucht ik. Ik krijg geen antwoord terug. Ik rammel wat aan het slot. Ik 2 minuten rammelen gaat hij zo waar open. 'Slecht slot.' mompel ik. Het raam staat open. Snel ren ik weer naar buiten waar ik Jake en Jade zie staan.


    Do what people say you can't.

    Samuel
    'Had jij dat verwacht?' vraag ik zachtjes aan Drew.
    Ik weet nog altijd niet goed wat te denken. Ik kan alleen maar medelijden hebben met zowel Laura als Daniel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik schud langzaam mijn hoofd. "Nee, ik bedoel ik had nagedcht en er had zoveel kunnen zijn, maar dit...." Maak ik mijn zin niet echt af. Het mocht misschien een beetje gemeen klinken, maar momenteel was ik meer bezig met het verdriet van Jade. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik niet na wou denken over het feit dat Laura..... "Ik zou ook niet weten hoe we hem hierdoorheen moeten helpen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'Jade, rustig maar, we komen je helpen' zeg ik terwijl ik Jake een teken geef dat hij Jade loslaat.
    'Het is die Dylan Dude he?' zeg ik terwijl ik half lach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Ik denk dat het enige wat we kunnen doen is, voor hem klaarstaan en ons open stellen om erover te praten.' zeg ik en kijk naar mijn broodje dat er nu smaakloos uit ziet. 'Ik heb geen honger meer.' zucht ik en leun wat naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Ik krimp een beetje in elkaar als ik Dylan's naam hoor. Ik kijk hem gekwetst aan omdat hij het blijkbaar nog grappig ook vind. 'Jullie kunnen me niet helpen.' zeg ik zachtjes en knipper opkomende tranen weg. Ik heb geen zin om nu te huilen, terwijl 3 paar ogen me aanstaren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik knik een beetje. "Als dat alles is wat we kunnen doen moet ik me er maar bij neer leggen." Zeg ik spijtig en leg mijn lepel neer. Ik staar even een beetje voor me uit. Er moest iets zijn toch? "Ik ben ook klaar met eten"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Samuel
    Mijn blik word even donkerder. 'Als er ook maar één journalist naar Daniels liefdesleven vraagt en blijft doordrammen over Laura, dan sla ik hem in elkaar. Het kan me niet schelen dat het slechte publiciteit heeft, sommige journalisten zijn onmenselijk.' Plots hoor ik gekucht achter me. Shit Ian. 'Ze mogen zulke vragen niet stellen, alleen maar over de wedstrijd. Het is je eigen keuze als je op persoonlijke vragen wilt antwoorden of niet. Als je niet wilt antwoorden zeg je gewoon iets in de trant van : Dit heeft niets met de wedstrijd te maken, volgende vraag alsjeblief.' zegt hij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ik kan je wel helpen, weet je wat mijn tweede naam is? Dylan? Weet je wat Dylans tweede naam is? Daniel, hij is mijn tweelingsbroer' zeg ik met een lach omdat Jades gezicht me opeens heel raar aankijkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Het kan je broer niet zijn.' zeg ik kort 'Tenzij hij drugs dealt.' En alweer heb ik te veel gezegd. Ik loop stilletjes naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik sta er ook een beetje hulpeloos bij. Wat moet ik nu doen? Ik luister naar Dan. Zijn tweelingbroer? Oke, nu snap ik er niks meer van. Ik huppel maar een beetje van de ene op de andere been.


    Do what people say you can't.

    Daniel Dylan Jason
    'ja, trouwens, dat is nog niet het ergste' zeg ik terwijl ik Jade een betekenisvolle blik geef, ik zie Jake en Jessie raar kijken.
    Ik zie dat Jade me bang aankijkt.
    'ik lijk alleen kwa uiterlijk op Dyl' zeg ik om haar gerust te stellen.


    Spoiler alert: you will save yourself